2013年2月28日 星期四

愚公移山

間屋住咗多年,都冇化過妝,好想將佢重新粉飾一次,希望過農曆年前可以完成。

大小不良,又話要返工,又話要返學。兩個都三更半夜先放工,尤其Bibi,跟本冇假放咁滯,我又點會咁殘忍焗佢地出手吖? 有時間我都留返黎親子活動去下街、食下飯好過啦。

我心信愚公移山既道理,係兩個月內,只要我肯動手,一定油得起間屋既。我係櫃入面搵到一罐爸爸以前買多咗既一罐白色油,雖然只係得一公升,但足夠我試油大門果一忽既牆同天花。經過評估後,我好有信心自己搞得掂。

首先,要的起心肝去買桶油。靠得住又較近可以買到漆油既地方,係蝴蝶村,我都拖咗幾個星期先去買。



要油晒間屋,梗係要用大罐既油啦。五公升既油漆,絕對唔係五公斤米或者五公升清水咁輕架,我差D連搬桶野去收銀處都有問題。仲要揹返屋企,都幾大劑。



好不容易抬到返屋企,又放咗好幾日。點解? 大家都知一間住緊既屋,一定四維都擺晒野架啦,要將所有貼住牆既雜物撤走,先可以油到爿牆架麻。



到我肯動手啦,又遇到個難題,原來渣雞都冇力既我,係冇本事開到桶油既蓋架! 掙扎咗好耐,都開唔到,唯有叫已經換咗制服準備返工既爸爸出馬(我一路都唔叫佢出手,係因為驚開蓋果陣有咩冬瓜豆腐,佢套制服就會遭殃),好彩佢都幫我開到桶油唧。



第一步,我油咗客廳既一角。大家見唔見到條明線呀?就係電熱水爐果條線啦。我初時就住就住唔好油到佢,但就成日high到佢喎,油油下又懶得去抹返d油,早知就一不做,二不休,乾脆油晒條電線佢啦。



我屋企係冇梯既(唔好問我做咩唔買,用完放係邊喎),老實講吖,我油天花板真係好mun水,企上張dun度,勉勉強強油到架咋,所以只可以油到頭頂少少既位置。後來我著咗對高跟鞋,就油得冇咁辛苦啦。

又過咗一星期,我油咗廁所門口度牆。




再一個週末,呢間房我分咗兩日先完成。順便洗埋個冷氣機。



每星期都有少少街去,進度都好慢,呢度係廳既另一忽。




終於搞到1/2,爸爸都休息既日子,油埋廳既最後一角,總算可以告一段落,廚房既天花係冇油到既。算把啦,我區區一個師奶仔,油咗間房同廳,已經好叻架啦。

11 則留言:

  1. 你好叻呀!!!may eeeee
    [版主回覆02/28/2013 13:56:33]叻就唔係叻架啦, 只係體力勞動黎唧.

    回覆刪除
  2. 你超叻呀!
    [版主回覆02/28/2013 13:56:58]做到咪做咯, 都唔算係咩叻野黎.

    回覆刪除
  3. 四眼妹露比2013/2/28 下午1:23

    油灰水妳都掂,服咗妳囉!
    [版主回覆02/28/2013 13:56:08]冇話掂唔掂既, 只係做得差d都照收貨唧.

    回覆刪除
  4. Double Iron Legs2013/2/28 下午6:11

    你已經好叻架喇!住緊嘅屋又確係好麻煩嚟做油牆嘅工程!
    [版主回覆02/28/2013 19:03:25]尤其我屋企咁細又咁多雜物。

    回覆刪除
  5. 勁! 我連抹窗都唔掂.
    [版主回覆02/28/2013 22:50:17]其實我係唔多做家務架, D窗都係爸爸抹既, 我只係想間屋光猛D先油咋.

    回覆刪除
  6. 連油漆都比你撈埋
    [版主回覆03/01/2013 06:46:43]一間放滿雜物既小單位,臨近歲晚,都冇人肯同你做啦。

    回覆刪除
  7. 俾愚公熱烈的掌聲
    [版主回覆03/01/2013 13:37:25]些些

    回覆刪除
  8. 菠蘿叉燒包2013/3/1 上午9:59

    檔梯用完擺係廚房
    [版主回覆03/01/2013 13:38:22]冇咁多地方,費事!

    回覆刪除
  9. 過氣年青人2013/3/1 下午3:32

    油油都好講技巧,首先要將舊嘅漆油鏟起,又要將啲凹凸位填平,好花功夫.到油天花重辛苦,,吊住隻手嚟油,少啲力都唔得!
    [過氣年青人回覆03/01/2013 22:02:18]你都算好野架喇,可以一個人做晒!
    [版主回覆03/01/2013 16:57:41]我邊鬼有咁講究吖,將撲起果啲鏟走,磨平少少,將凹左既填返牆之寶,乾左又磨返平佢,抹下爿牆就油啦,咁都做瓜我架。
    [版主回覆03/01/2013 16:56:54]我邊鬼有咁講究吖,將撲起果啲鏟走,磨平少少,將凹左既填返牆之寶,乾左又磨返平佢,抹下爿牆就油啦,咁都做瓜我架。
    [版主回覆03/01/2013 16:56:00]我邊鬼有咁講究吖,將撲起果啲鏟走,磨平少少,將凹左既填返牆之寶,乾左又磨返平佢,抹下爿牆就油啦,咁都做瓜我架。

    回覆刪除
  10. 加油,
    maymay 為牆加油
    我為maymay 加油
    [版主回覆03/02/2013 11:44:02]過年前搞掂咗啦!

    回覆刪除
  11. 睇怕都油完喇!你真係好叻,讚!
    [版主回覆03/04/2013 14:11:22]咁梗係啦, 冇爛尾我都算偷笑啦.

    回覆刪除