2015年11月12日 星期四

白骨瓷

網購買易碎物件,有時都頗令人擔憂。今回買的東西,送來時郤全部完好,都有賴包裝妥當之功。




厚厚的泡泡紙,把每項物件重重包好。




所以打開後,無論是碟或者碗,都完好無缺。買了兩款飯碗,還是有高腳設計的免燙手款比較適合我。




之前爸爸打破了家中的湯勺,所以要再添置。看見這隻有漏嘴設計的漢斯湯勺,就買下來(我主要相中它的柄較長)。




家中缺乏可以盛湯麵的大碗,這個正好適合。




小骨碟亦不錯。




買了十多件貨品,只花了七十多元人民幣,但品質就比在香港平價店買的較好,算是物有所值了。


6 則留言:

  1. 厚厚的泡泡紙都是他們的成本之一,買瓷器送泡泡紙,咭咭!

    回覆刪除
  2. 日常用品嘅價錢唔應該咁貴,但依家營運成本唔輕,尤其係租金。所以透過網絡做生意,單單係租金已經慳唔少!如果想建立網購客人的信心,包裝絕不能馬虎,不然貨物弄壞了,客人以後就不敢再在網上購物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我見過另外一間,將隻匙羮放入大杯入面敖式仔,黎到斷開幾截,你退返錢俾我都唔高興啦,人地係一套架嘛。

      刪除
  3. 高腳碗吾燙手吾錯噃,見你在網上都買左好多不同的東西,可否有網址?因我想搵啲有質量好啲,謝謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度:
      http://world.taobao.com/item/41056656456.htm?fromSite=main&spm=a312a.7700824.newtejia.3.aTh6j7
      佢出埋六寸不燙手呀,都值得買。

      刪除