2015年11月19日 星期四

Fruit Snacks Mixstix

係Taste買咗呢包零嘴。




我一向對呢個品牌都有好感,事關佢唔會添加人造色素同味道既。



但係糖既成份都幾重架



事關佢係同水果蓉同果汁製成既


一包有六條



充滿水果滋味



我食得生積,專登揭開兩層黎食



當佢山楂餅咁嗒下,都幾好食架。我自己食咗一條,其餘既分晒俾人。



買呢D零食俾小朋友就最啱啦。

2 則留言:

  1. 零食唔單只限於小朋友,大朋友都啱食嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我手袋入面,一定多多少少有食得入口既野。好似糖仔咁,我地坐長途車既,間中都會遇到有人暈車浪,我都可以拎出黎俾佢地頂下。

      刪除