2015年11月16日 星期一

泡腳咯!

同事找來泡腳粉,著我試試,我選了老薑。





我想這個味道會較易接受




現在的泡腳粉好似茶包咁既,好方便使用。




放兩三包入滾水,浸佢十分鐘出味,再加暖水溝至自己可以抵到既熱度為止。



先清洗對腳,再放對腳入泡腳水入面,最好預備一煲熱水,隨時覺得D水轉到暖和就加多少熱水入去,繼續浸。



呵呵,好C服呀~~~~~




浸完之後,撈起幾包泡腳湯包棄掉,再倒水便成。

同事又分埋艾草俾我試下,咦,都接受到喎。



10 則留言:

  1. Hello~~
    我個公開blog上鎖喇! ^^!!
    我 send 咗邀請信去你email,有時間請移玉步去確認丫! thank you!!! ^^

    兩個blog網址︰
    carsonmami.blogspot.hk
    carsonmami2.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一條連結話我未被邀請,係gmail度開接受邀請又話有問題,所以都係入唔到。第二條就開到。

      刪除
  2. 睇你浸都feel到幾舒服~~ ^^

    回覆刪除
  3. 唔仔細睇 ,以為係飲用沖劑添!

    回覆刪除