2015年11月9日 星期一

寧杞二號

上網找杞子的益處(可參考這兒),發現有一隻寧夏杞子,個頭十分大,名叫寧杞二號(圖片)。





聞說新鮮時一斤約有一百五十多粒,在好奇心驅使下,就想試試。

打開個袋,好天然清香既杞子味。大菌食細菌,我就咁拎一粒乾既黎食(算啦,少少塵唧。),都算多肉,韌韌地,味道亦甜,我聽老闆既朋友講,如果養生既話,可以就咁含住粒杞子,嗒到佢溶晒,每日食幾粒,都已經好有益。


我用黎焗杞子菊花龍眼肉同杞子紅棗茶黎飲,真係有成寸咁長,認真厲害。

叫做開咗眼界啦。



4 則留言:

  1. 我阿娘係加拿大種既杞子, 乾左唔會咁鮮色, 好多防腐劑, 記得食之前要用大熱水浸15分鐘, 中醫教既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦,除咗多咗D塵之外,係冇防腐劑架。寧夏氣候好,天然曬乾就會變成咁架啦。你都應該自己搞到D辣椒變乾啦,煮返又咪一樣咁鮮色。佢地新鮮時係紅好多既,乾貨兼焗過就冇咁好色水啦。

      刪除
    2. 我係講未煮之前, 係個包裝袋入面既色太鮮呢.

      刪除
    3. 你都應該睇到我果包咩色架,係好正常既乾貨色黎架。

      刪除