2015年11月6日 星期五

粉掌的生態

如果唔係我自己試過將粉掌分枝分盆,都唔知其實佢地係點成長既。

後面果棵係母株,前面果棵係佢既下一代。




咪以為佢地仲細呀,自從我同佢入住豪宅後,真係青出於藍,仲開出四朵花黎添。



睇返母株呢,兩棵主體先得三朵花。



當花蕾剛爆出黎果陣,係淺粉紅色既。



大大下就變成深粉紅色



跟住攤開晒成朵花,中間花柱係比較深粉紅色既。



到佢開始變老,花柱就反而會變青。



到成枝青晒,主花瓣都會開始變色,由粉紅漸變青色。



跟住就步入晚期,花瓣變薄、變淡啡色。



到最後,就會凋謝脫落。整個過程可以維持好幾星期,如果你種得好,下一個花蕾亦差不多上場。

如是者長年開花,每朵花都可以維持好幾星期。我習慣一星期淋兩次水,好幾個月先放少少南瓜籽殼磨成既粉同少少有機羊肥,已經長得好唔錯。

話說有次我係自己位都種咗棵BB,果輪唔知點解有蟲患,成日有蚊滋仔(烏蠅仔)飛黎飛去,我就耐不耐就拎棵野黎研究,捉下蟲咁。

阿仔見我一日睇棵野好幾次,忍唔住話:你梗係好鍾意棵野啦。(其實我係度拍烏蠅)

後尾我悟出一個好方法: 既然D蚊滋係在泥土上生長既,咁佢地始終會由蛹變飛蟲架。於是,我就用封箱膠紙封晒個花盆口,只係主幹中間留返少少位淋水用,咁佢地變成蟲時,一飛就會粘住係膠紙上,不能繼續繁殖。冇幾耐,真係冇晒蚊滋仔喎,咁我就撕走D膠紙,從此就天下太平。

5 則留言:

  1. 我自己有棵粉红掌,有次個親戚話幫我買棵红掌,我已講明我已有粉紅,只想要紅色,但结果買回來是粉紅色。佢話個老闆話係紅色(Red)不是粉紅色(Pink)! 我叫佢望下我自己有那盆咩色,之後佢話個老闆係好肯定咁話係紅色喎! (個老闆係台灣人)! 於是佢拎返去玩,此時老闆就話紅色暫時無貨,要过两星期才有! 唓,即係欺負(骗)人唔識分啫! 搏你唔識野,賣多一盆多一蚊! 賺左你先算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實紅色既真係比較少見, 可能粉掌較易種啦。

      刪除
    2. 唔係喎,呢度紅色都很常見,因為係政治顏色(哈哈)! 反而粉红較少見。我個親戚不懂花草,所以係红定粉红都不會分。我仲有棵白色的(條花心粉红色),所以想買紅色。其實咩色都係一樣咁種。

      刪除
  2. Hi,你好,我都有種紅掌,長得都不錯呀!(^ω^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都好粗生,好易打理,放在辦公室內,一年四季都開花。

      刪除