2016年9月12日 星期一

Book Binding - 原來薄書散頁係咁修復既

今天要早閃,所以要開turbo快D做,做得幾多得幾多。睇下背景既書海,就知呢度有幾多書啦。





今次呢批書特別爛,比建築系更差。其中幾本,好眉好貌,原來中間果張都甩晒,有本仲缺頁添。




就係咁甩出黎。




書皮背面,仲係印埋野,所以不可缺。一般做法係掃描一頁,印出黎再粘上去。




但我選擇小心D咁將書頁撕開,咁就可以保留內頁文字啦。



即係咁




書頁原本是靠兩粒書釘釘裝的,就要先起釘。




我先將一端鎚平,再順勢拖粒釘出黎,咁就最唔傷本書。




請教工場D阿姐,平日係點處理既。原來好簡單,用錐子拮三個窿。




先由中間個窿既底部把針穿入




再由一邊穿出




一扳就去到另一頭個窿,又穿入去




再係中間個窿拮返出去,扯實D線就包住中間打橫條線打結,剪埋線口就完成。跟住照正常程序: 做白殼、裱書面、包膠、書肉上底面紙,加磁帶、上書皮,就可以交貨啦。




處理舊書,另一個大麻煩,就係除去書脊既背膠。老化既膠,有部份脆卜卜,有部份又煙煙韌韌,剷到你傻,又唔可以傷到本書。




呢本比較薄,但單單剷走D膠,就搞咗我幾個字。睇下檯面D戰績,就知有幾煩。



最後做完五本要穿線既薄書加一本厚厚既Qualification Programme,同埋果棟書由上到下,做到中國茶道果本為止,剩低既就要輝哥執手尾啦。

6 則留言:

  1. 這樣細心、耐心的保護書藉,真可說得上「勞苦功高」啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 學曉了這些技巧,在生活上都可以用得著呢!

      刪除
  2. MAY,我有點兒奇怪,點解有咁多舊書需要你修補?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我完成書籍修復課程後,到工場做學徒嘛。

      刪除
  3. 真係又要耐性又要心機!

    回覆刪除