2016年9月2日 星期五

朱古力竹筍

呢款餅仔,係同類入面比較出色既。




之前有人請過我食黑朱古力款,但我搵唔到,所以餅底係朱古力味既都殺啦。




其實759真係幾叻架,攞到咁多零食既代理權。



通常我都不會獨食,遊走一轉已把一盒分吃了。




在美食博覽找到dark,一於掃四盒!



4 則留言:

  1. 朱古力啲味道確實幾吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食我就冇幾多粒食咗落肚既,但有時工作繁忙,間中開一盒娛賓,都不失為一個提高士氣既良方黎。

      刪除
  2. 我唔敢買,怕開了來吃就停不到口。好似最近,這邊的吉百利朱古力又做特價,300g賣5紐元,想買又怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你忍唔到就咪制啦,我食唔食都得既,試過就了。

      刪除