2010年9月17日 星期五

蝦碌爸爸

爸爸的蝦碌事件簿


第一週


佢第一日開工,係我電話度留言話:「冇野,報平安唧,總算有驚無險啦。」原來佢開車唔記得閂閘,乘客又冇話佢喎。果陣仲好大雨,見到警告燈著咗,佢仲以為係有人打鐘,要下個站落車,到埋站先知自己衰咗。


爸爸一路食飯,一路忍唔住要講佢日間開工既野,我就要佢食完飯先講。佢話今朝爭d唔見咗個背囊,佢係廠度駕車去xx村巴士總站,跟住落車去站頭報到,返轉頭上車唔見咗個背囊,死啦,連工作證都冇埋,點算呢?唔係第一日返工就咁搞吖麻…?d師兄叫佢冷靜d,睇下自己衫袋先,原來個工作證係心口,但個背囊呢?哈哈!原來個傻佬上錯咗另一架巴士呀。



第二週


洗衣機停咗,爸爸去晾衫,發現件制服上有一撻撻墨跡,原來佢放埋枝原子筆入去洗呀~~~,佢淨識係度問點算,我二話不說,就即刻拎咗件衫去廁所,睇下洗唔洗得甩啦。用牙膏黎處理,基本上都得得地,但擦多兩擦,我對手就唔駛要啦,仲損咗添!後尾爸爸接力,件衫心口果撻已經冇咗,但衫領仲有一個烘。爸爸自己闖禍,就冇聲出啦,我仲咁幫佢,又受傷添,佢都唔敢點出聲啦。災情唔算嚴重,除咗爸爸既制服衫褲,只係一件粉紅色T-shirt、我個扯布環保袋同一兩件衫出事唧。


這就是我因工受傷的手



第二日,爸爸再塗好多牙膏係件衫度,過兩粒鐘先拎件制服去洗,果然得咗咯喎。咁等我都試下個環保袋得唔得先,這是我那歷劫後的環保袋.



好可憐,棉麻產品,洗極都洗唔甩,但爸爸既的確涼衫褲就冇晒墨跡啦.



第三週


太陽猛烈,爸爸學人戴黑超,點知有架私家車泊咗係巴士站,埋站時Hi到人地既倒後鏡,唯有即刻落車同人講唔好意思!但d乘客全部都幫住佢:有冇搞錯呀,你咁搞,人地點埋站呀!



第四週


爸爸蝦碌事件又多一件,四件制服恤衫,其中一件人地俾錯咗女裝佢.唔怪得返屋企試衫果陣,寧寧舍舍有件著起黎細件咗啦!我地初初仲以為係車錯碼,但爸爸話有三件恤衫都夠著,唔肯拎返去換。我話到時你都要交返件衫出黎架喎,咁最後先交件女庄出去,你咪仲樣衰!


但係拖下拖下,搞到人地盤點添,冇得換制服住,直至令行通告為止.



 


沒有留言:

張貼留言