2010年9月26日 星期日

Paddington Bear

早就知七仔有熊仔換啦,但一路都冇諗過話換.


都唔知要幾多粒印花先換到,手頭有十多粒印花.爸爸話:七粒加十五蚊就換到咯喎,我送隻俾你啦.


要加錢,唔制!我又唔係熊仔迷,又唔等住要,又唔恨.



後尾發現只要十四粒就換到,我銀包有十三粒,加埋爸爸手上果粒,剛剛夠數,第日就換咗隻返黎.


呢隻係巴黎版,印象派喎.咁花雞乸,唔多適合我喎.



似乎祼跑仲好睇d喎...



佢手工麻麻,連腳板都做得求其,大細超得緊要,鼻又有d歪,或者等漢堡神偷退役果陣,我會同佢設計過另一件靚衫都未定.


暫時都係去冷宮度抖抖先啦.


沒有留言:

張貼留言