2010年9月27日 星期一

Sweet Sweet的感覺 XXXVII - Aiya Bro

呢個蛋糕,整好咗好耐架啦.我覺得最適合都係送俾我呢個Aiya Bro!舊年想送俾佢架啦,但又好似識咗冇耐,咁就留返出年啦.





佢剛剛學人結婚,已經收咗結婚蛋糕咯喎..... 一年入面,其實唔應該收我咁多次蛋糕架.唔通又再等一年? 都係咪啦,要收返佢倉租至得....


呢隻戴住黑超既熊仔,實在太招即啦,放係青檸慕司蛋糕上就啱晒啦.加埋我呢d珍貴既開邊士多啤梨同青檸糖粒,雖然簡單,但亦不會失衡.





當日我做呢個蛋糕時,眼仔仲好精靈架,d野唔細都唔做,又唔駛出動大眼仔.估唔到今日,要戴返副大眼仔先睇得真,原來當年做既士多啤梨係咁正既!


真係想唔認老都唔得啦...


沒有留言:

張貼留言