2011年10月11日 星期二

$59海南餐廳晚市1人餐!


買咗呢個一人餐券兩張,約埋朋友一齊食:

串燒(豬/牛/雞) 1 串

馬來肉骨茶/老火中湯
海南雞(例牌)/嘉積鴨/東山羊/馬來參乜(雞/豬/蝦/牛)/印尼巴東(雞/牛)
配油飯/白飯
飲品任選1杯
是日甜品

去到,d侍應全部笑容滿面,人客疏落,但務態度良好.

一知我地係食團購餐,即刻醒目地送上餐牌,而且選擇比推廣所指還多.今天除了肉骨茶/老火中湯,還有周打魚及羅未湯可以選.

我選了肉骨,茶可惜不夠燙.



豬頸肉串




海南雞,配齊油膏,薑蓉及辣汁,對版.



雖然白飯會健康d,但都係要咗油飯.



特飲選擇很多,連黑牛及雪糕紅豆冰都有,但晚上都係飲d寧神飲品好啦,所以我只要了熱朱古力. 




加埋呢碗糖水,飽晒!





朋友要了牛肉串





西湯及白飯 




搭阿參豬肉




整返杯懷舊熱檸樂同埋一碗糖水



$59一位,確係抵架啦,差唔多坐咗兩粒鐘先食晒d野.

8 則留言:

  1. 份量好多, 難得味道又對板, o甘真係好超值喎
    [版主回覆10/11/2011 09:00:23]俾咁少$, 就要將要求降返低少少, 唔通你想人地俾新鮮走地雞你食咩? 人地打開門做生意, 燈油火蠟, 僱員人工, 項項都係支出, 唔駛蝕都算佢叻啦!

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/10/11 上午10:34

    即係團購先好去.............
    [菠蘿叉燒包回覆10/11/2011 11:04:19]你咁講, 我知間野係邊喇. 我細細個都有去過, 阿媽話佢地d 海南雞飯好出名, 都幾好味, 不過真係唔就腳囉.
    [版主回覆10/11/2011 10:48:19]咁你覺得抵唔抵食吖? 都係試下唧. 但如果一間茶餐廳d員工態度咁好, 點解夜市咁差呢? 都係地點既問題, 同埋宣傳不足, 如果佢地引到信德果邊d自由行係落船之前黎食, 就有得做啦! 門面唔吸引呀... 其實佢地應該搵人返黎睇睇個場, 有咩可以改善而又唔太晒錢既話, 都應該做下既. 唔係單單靠團購就可以做勢架. 做回頭客咩? 如果咁易搵位, 都值得返轉頭既.

    回覆刪除
  3. 四眼妹露比2011/10/11 上午11:03

    團購又幾抵喎!
    [版主回覆10/11/2011 11:12:12]搵個地方落腳, 同朋友聚下, 又唔嘈又可以坐得舒服既地方, 又要平平地, 仲要近公司, 都唔係咁多架咋.

    回覆刪除
  4. 一人餐好多嘢食,太抵呀!
    [版主回覆10/11/2011 13:49:39]一家三口都夠食.

    回覆刪除
  5. 真係好抵, 搞到我都成日團購, 之前買左個98蚊2人上海餐, 勁抵囉!!
    [版主回覆10/11/2011 13:49:21]有時呢.... 買定約人食飯都唔錯架.

    回覆刪除
  6. 59蚊咁多野食, 幾抵呀.
    [版主回覆10/11/2011 19:31:19]預咗去食, 就要留定肚至得.

    回覆刪除
  7. 嘩! 睇完好想食呀! 正!
    [版主回覆10/12/2011 09:17:39]肥c啦!

    回覆刪除
  8. bibi入住宿舍,你唔使煮飯喇咩?好清閒咁喎…
    [版主回覆10/12/2011 15:18:16]唔係唔駛煮飯, 而係得我同爸爸, 我有時都會飛咗佢, 自己約朋友食下飯唧.

    回覆刪除