2011年10月28日 星期五

Happy 70th Birthday to John!

唔經唔覺,我阿仔都咁大個仔咯.....

回想返廿幾年前,佢仲係如假包換既鮑魚刷(佢d鬍鬚呀),今日已經變成絲瓜絡咯!

做咗你阿四十幾年,好多謝你對我既信任同愛護,希望我可以一路同你拍住上,成為公司入面既最佳拍檔啦.

祝你年年有今,日歲歲有今宵,係酒會度先同你飲杯啦!

蛋糕我早就做好架啦



再預備兩粒特製字母



放上去併下先,都OK啦,咁就貼咯喎.

 



靚晒,等佢乾透先.




再上光油,搞掂!




呢個係五磅庄蛋糕黎,咁實物就梗會靚過相片既,希望佢睇得清清楚楚啦!




P.S. 今日都係大黃生同我隔離位既Candy姐姐既生日黎,順便係度祝埋你地兩位生日快樂啊!

 

9 則留言:

  1. Happy Birthday!
    [版主回覆10/28/2011 09:16:34]Cheers! ^ ^

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/10/28 上午10:21

    生日快樂
    [版主回覆10/28/2011 10:25:39]陸陸續續收到好多禮物, 都幾開心架!

    回覆刪除
  3. 超靚呀!生日快樂!
    [版主回覆10/28/2011 10:56:47]Hehe....

    回覆刪除
  4. 哇, o甘多年拍檔, 好難得啊.在呢個世代, 好罕有啊!
    佢要有放大鏡去睇呢個cake卦?
    [版主回覆10/29/2011 08:30:19]唔駛, 佢有reading glasses架麻.

    回覆刪除
  5. 1028真係好多人生日, 我媽咪生日, 我兩位同事生日, 然後重有其他幾個唔係好熟既朋友生日! 祝大家生日快樂!!
    [版主回覆10/29/2011 20:53:09]嘩! 乜咁多呀? 咁你整咗咩蛋糕同媽咪賀壽呀?

    回覆刪除
  6. 咁, 就要祝大家開開心心, 快快樂樂喇!
    [版主回覆10/29/2011 20:54:07]^ ^ 果晚既cocktail都成功, 大家都子開心.

    回覆刪除
  7. 四眼妹露比2011/10/29 中午12:06

    祝佢地生日快樂!
    [版主回覆10/30/2011 19:50:33]^ ^ 果日都好多人同佢一齊慶祝, 都幾開心.

    回覆刪除
  8. 我個新blog 完成了
    [版主回覆10/30/2011 19:50:55]好似冇咩分別咁.

    回覆刪除
  9. 我用返舊blog 的banner同頭像, 只係背景顏色由藍變綠
    [版主回覆10/31/2011 09:33:32]^ ^

    回覆刪除