2011年10月10日 星期一

印仔188 - 藍精靈:精靈爸爸

大家見我整咗兩個藍精靈印仔,都問我仲會唔會再整其他款?



咁好啦,整埋精靈爸爸啦.



起稿果陣太馬虎,要一面雕一面修正不特止,原來塊橡皮仲有一忽次咗既,剛好係隻腳度,仲係唔可以雕走既,唉....唔知到時會唔會印出黎崩一忽呢?



實在唔多順利,要一路修正d彎位,每次都同自己講:下次畫圖真係要認真d啦,但拎到枝筆係手,又係撩符咁畫完就算.搞到自己落刀果陣一鑊粥.




雕耳仔同頂帽既接駁位,爭d衰咗架啦,因為大力扯走咗一忽橡皮,我監生改一改先兜得返咋.




上墨




腳仔同鬍鬚要修一修,好彩冇崩到!




叫做可以交貨啦.




滿唔滿意?麻麻咋.




仲有好多改善空間咯,最好有人畫埋圖俾我.




叫埋另外兩位村民出黎聚下先!

10 則留言:

  1. 菠蘿叉燒包2011/10/10 中午12:07

    睇黎好快就起好藍精靈村莊喇...........
    [版主回覆10/10/2011 13:15:12]好難啦, 我識得既唔多呀.

    回覆刪除
  2. 做得好好呀!
    [版主回覆10/10/2011 13:14:52]^ ^

    回覆刪除
  3. 我細個時好鍾意精靈爸爸
    [版主回覆10/10/2011 13:14:44]佢有智慧麻!

    回覆刪除
  4. 整埋白雪公主出黎la!!
    [版主回覆10/10/2011 17:16:30]呢條村冇公主架! ^ ^

    回覆刪除
  5. 你通常雕一個印要需時多久呀?例如這一個!
    [版主回覆10/10/2011 22:25:49]快者都要幾粒鐘架.

    回覆刪除
  6. Pandos - 喺Krakow2011/10/14 凌晨2:06

    呀! 救命呀! 我愛精靈爸爸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/14/2011 08:24:49]喚醒晒你d童年回憶哩...

    回覆刪除
  7. 好靚呀!
    [版主回覆10/15/2011 09:28:09]過獎啦.

    回覆刪除
  8. 對不起!May姨一家和和網友們您們好!相信大家可能都未知我是誰?有沒有看過May姨介紹如何吃荔枝不上火卻可變成補益的博文?裡面她應有提及過我..荃灣弘法精舍的養生課程導師,先介紹一下,我姓孫的,請恕我今日上來打攪一下大家了!其實今次上來是想帶一個好消息給大家,就是大家(尤其是弘法精舍的學生們)期待以久由我老師親自執教的的中醫基礎班終於決定會於11月4日開始開課了,今次上課地點會在觀塘,時間是晚上七時至九時,有興趣的同學不妨到以下網頁索取最新上課資料..http://www.nmptuinainstitute.org,雖今次名額有限,但仍期待你們的踴躍參與。
    [版主回覆10/21/2011 09:20:40]要收返你宣傳費至得! ;)

    回覆刪除
  9. 但今次真係唔係講笑,今次唔係我開班,係我老師開班,我記得你之前說我不敢將課程放頭版,而真今次課程是由我老師少有的親自講課,我相信權哥應該都曾聽聞同學們說過我老師的醫術有多精湛、每次講課課題有多精彩,而May姨在網上博客如此人氣精彩亦都係人都知,所以有好野我緊係要第一時間俾面上來益下May姨你同你既博友先啦!係咪?又在此我都真係敢狗膽講一句:讀過老師的課程,身體健康了,省了醫藥費,你們就會知甚麼宣傳費、甚麼介紹費其實都係假,原來省埋既錢係真係藥箱可以變成首飾箱個噃!哈哈(呢個係同學們之前讚我的,但總我覺得用在我老師身上會更貼切。)
    [版主回覆10/21/2011 15:29:06]係既話, 好心你就寫好d段野, 咪好似賣花讚花香至得架.... 仲有呀, 呢篇blog都唔up-date啦. 俾個貼士你啦, 下星期一出果一篇, 會多人睇架.

    回覆刪除
  10. 哈哈!我今次唔係賣花呀!反而我都係買花人來,今次我都會上課,我都係學生!祝你下篇博客人氣粉絲同我個名一樣一路人氣雄『煒』直線標『昇』!(這樣才叫賣自已呀嘛!哈哈)
    [版主回覆10/21/2011 17:20:54]@ @ orz ORZ

    回覆刪除