2011年10月5日 星期三

Dinner @ Outback

跟二少奶與Sand Sand吃生日飯,挑了這間主打澳洲菜的西餐廳.

黑糖麥包,對我來說...偏甜



加點的是日餐湯:薯仔忌廉湯



昆士蘭沙律:雜菜,碎蛋,脆煙肉,蕃茄,青瓜,多士粒,芝士,杏仁片




醬燒豬仔骨併薯條,不太油,薯條鬆脆好味




蕃茄汁海鮮意粉




沒法吃完上述的所有食物,郤再點了這客Chocolate Thunder:正!




原來熟客是有名牌釘在座位上的!




壽星送我倆的米奇克力.




幾靚!



8 則留言:

  1. 你好:謝謝你看神婆BLOG友...my friend 晚安

    回覆刪除
  2. 嘩!好正呀!
    [版主回覆10/05/2011 16:06:06]食肉獸最啱.

    回覆刪除
  3. 正呀
    [版主回覆10/05/2011 16:05:45]最正個甜品.

    回覆刪除
  4. 哈, 食吾晒主菜, 又食得落甜品, 一定係女人啊.
    [版主回覆10/06/2011 07:34:51]我地坐都咁上下, 見d野都食唔晒, 我爭d叫埋單添呀! 點知原來果兩位仲想坐耐d, 後尾我問係咪想食甜品呀? 佢地真係會食架喎! 仲反問我食唔食添.... 咁好啦, 就捨命賠佢地啦! 好彩有叫, 都幾好味.

    回覆刪除
  5. 睇完要食多份早餐喇!
    [版主回覆10/06/2011 07:32:47]早餐食飽d就唔怕, 晚餐就咪啦.

    回覆刪除
  6. 菠蘿叉燒包2011/10/6 上午10:20

    壽星要送野......?!
    [菠蘿叉燒包回覆10/06/2011 14:41:11]咁乖, 俾個like 你!
    [版主回覆10/06/2011 14:22:19]因為我乖!

    回覆刪除
  7. 我特別中意食個面包
    [版主回覆10/06/2011 20:47:46]我唔多喜歡食甜包, 所以就唔好呢款.

    回覆刪除
  8. 燒豬仔骨,我至愛.
    [版主回覆10/07/2011 13:03:55]呢碟勝在唔太油, 而且d薯條認真正!

    回覆刪除