2011年10月22日 星期六

長長週變短短週!


十一月開始,公司試行五天工作週,對我來說,實在是壞消息。


朝九晚六,要推遲放工時間,即等如我以後再也不能坐村巴回家,生活作息肯定打亂。


平日就算略為塞車,七時前必可抵屯門。若六時多才到車站等962的話,順利時則可七時半前到埗,若遇塞車,則凶多吉少,分分鐘八時多才能回到家中。


為了放半天假,冒五日險,多惱人呢!

有人快樂有人愁,其實都好多同事開心既,明明日日都要OT既,就明正言順星期六唔駛返啦,但好多人抱怨提早咗三個字開工,太趕喎(佢地九點三仲會遲到架).其實大部份公司都係返九點架啦,我諗人人都要學習適應下啦.

我都明既,當實施一個新制度既時候,係會有d人唔方便架啦.


10 則留言:

  1. 返多幾日就會慣啦,
    [版主回覆10/22/2011 09:32:22]依家計落帳面就蝕十五分鐘俾公司, 但據聞好似仲想大家輪住返星期六, 咁都起碼一個月輪一次掛? 咪變相再蝕四粒幾鐘俾佢?

    回覆刪除
  2. 你公司真識計數呀.............但員工會冇心機的
    [版主回覆10/22/2011 09:47:03]應該係, 老闆就冇咁講既, 係下面做野果d無啦啦搞d咁既條款出黎唧.

    回覆刪除
  3. 咁好辛苦,但係,都要慢慢習慣,希望你適應呀!
    [版主回覆10/22/2011 10:31:21]一定會調適到既.

    回覆刪除
  4. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/10/22 上午10:23

    返五DAY一定開心,但如果要每晚變相要OT又真係幾.......
    [版主回覆10/22/2011 10:31:06]依家計落帳面就蝕十五分鐘俾公司, 但據聞好似仲想大家輪住返星期六, 咁都起碼一個月輪一次掛? 咪變相再蝕四粒幾鐘俾佢?

    回覆刪除
  5. 真係有人歡笑有人愁啊,希望你盡快適應啦!
    [版主回覆10/22/2011 12:27:50]冇計架啦, 公司點就點啦, 我係度大既, 只係想佢好既唧.

    回覆刪除
  6. 我都係長長周呀, 其實真係冇乜時間淨囉
    [版主回覆10/23/2011 08:29:20]始終都一適應既.

    回覆刪除
  7. 永隆銀行門口有架x962,返屯門好快架.
    [版主回覆10/23/2011 08:29:05]佢最早果班開六點四呀! 返到我度都要九個字以上架.

    回覆刪除
  8. 菠蘿叉燒包2011/10/24 中午12:00

    有962x 呀嘛
    [版主回覆10/24/2011 12:15:47]唔.... 都可以試下喎.

    回覆刪除
  9. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/10/25 晚上7:20

    六時咁早就冇村巴? 那時我係尖咀見六時半都仲有,因為都唔少人放六時架嘛
    [版主回覆10/25/2011 20:35:28]要夜d先有走鬼村巴, 要兜埋其他地方先返到我屋企.

    回覆刪除
  10. 我以前轉5day時,好開心架!因為平時都唔可以準時收工,所以變相賺左星期六..
    [版主回覆10/27/2011 12:55:04]咁你地公司就正啦.

    回覆刪除