2011年10月26日 星期三

做口金可能遇到的問題

我明明寫好咗呢篇野架,點解唔見咗架?

唯有再寫過啦,如果再次唔見咗,我就放棄架啦.

我做第一個口金最大既蝦碌,就係反身反得唔好,搞到入面一舊舊.所以都要提下大家啦.

拿,當大家將面布同裡布合體之後,就要開始反身啦.



記住將兩隻角屈埋疊起,咁就冇咁易走位架啦.(hehe....我冇係轉角位剪開呀,原來



反好咗面布之後,就係咁啦.依家變成裡布係出面咯喎.



跟住由裡布既缺口度伸手指入去,將面布兩隻角疊埋.



再慢慢退出裡布



直到面布同裡布都成功反身為止



縫好裡布既缺口,就可以企企理理啦.



上埋口金框,就大功告成啦



我有幾可唔蝦碌架?今次買既呢個口金框竟然係雙數窿窿架,即係冇中間點啦.好彩我及早發現先冇出事咋.



等我仲懶醒,配埋玫瑰金既口金框喎.



不過呢塊裡布就真係幾靚下,清清淡淡咁既.



經我一輪努力下,佢終於都內外在美都兼備啦!

10 則留言:

  1. 多謝提醒大家.做得超靚.
    [版主回覆10/26/2011 10:37:41]做過口金既都知, 呢個只係最簡單既款式黎, 再複雜d既,我就唔曉架啦.

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/10/26 上午10:54

    睇完都唔明, hahaha.......
    [版主回覆10/26/2011 11:14:02]證明你冇天份咯!

    回覆刪除
  3. 實在太靚…你有咩係唔識整架…hahahaha
    [版主回覆10/26/2011 12:28:02]做咩都好, 無論佢有幾低能仔, 都盡力做好d, 就乜都會見得人架啦! 共勉之!
    [版主回覆10/26/2011 12:27:16]好多野我都唔識整架, 因為個人懶麻.... 整親既都係唔知就嚇c, 知就笑c既小兒科咋!

    回覆刪除
  4. 小丸子老婆2011/10/26 下午1:43

    依d小手作, n年前needle work堂攪過, 之後已經冇掂lu!!!!
    [版主回覆10/26/2011 13:56:41]呢d係簡單野黎, 用黎教學生就最啱啦.

    回覆刪除
  5. 我做既口金, 而家變左擺設
    [版主回覆10/26/2011 20:04:03]你唔捨得用又唔想送俾人呀? 老實講, 我自己就好少用d咁女仔野既, 多數都係送俾人架啦. 人地整俾我果d我就會用既, 但我已經有一個桃子做俾我既, 好夠架啦.

    回覆刪除
  6. 靚靚呀~見妳做出來都唔錯,攪到我都想再整返個haha
    [版主回覆10/27/2011 10:24:12]只係你塊布靚唧.

    回覆刪除
  7. 睇左都唔明,我完全冇天份
    [版主回覆10/27/2011 12:57:55]你睇返前兩日果篇你就會明架啦.

    回覆刪除
  8. 我做果d都係送俾人, 自己用一個就夠~~~~
    [版主回覆10/28/2011 11:31:30]就係啦, 一個可以用好耐架啦.

    回覆刪除
  9. 靚金襯靚布~
    [版主回覆10/30/2011 13:29:39]順利送出咗咯.

    回覆刪除
  10. 真係做得唔錯喎
    [版主回覆10/30/2011 13:30:19]我呢d初哥, 只可以做到咁架咋. 其他款式都未學.

    回覆刪除