2011年10月1日 星期六

大喜屋

又食生日飯,八月尾出世既我,九月尾仲食緊生日飯,真係唔好意思,又要人家破費.

今次三個人去咗中環既大喜屋,呢間既食物都都唔錯,先黎d頭盆,沙律,魚生,東風螺都好新鮮.



話就話任食唧,千其咪暴食,所以除咗吉列蠔之外,每樣天婦羅都只叫一件,先每樣都瓜分三份,好食先加單,唔好浪費食物,亦不會一下子吃飽.芝士年糕同蕃薯特別好味.





壽司係的的式式既,可以試下,我叫咗反卷.




魚頭味曾湯夠晒熱辣辣,又唔太咸.



因為ok,所以加單




煮青口,剛好一人一隻




炒野菜,菜有d唔熟,麻麻.





芝麻雞翼,乾得滯



掛住食,係影咗咁少咋!食完仲趕得切坐尾班走鬼村巴,返到屋企都係九點零,爽到極!

8 則留言:

  1. 好正呀!
    [版主回覆10/01/2011 12:27:10]冇錯!

    回覆刪除
  2. May姨, 想請教下呢, 點樣將舊BOLG內容搬黎BLOG度架??
    [版主回覆10/02/2011 07:25:31]拿, 咁即係話你有一個舊blog, 未升級? 如果只係未升級, 即時click blog頂升級就得啦. 但如果係你想放棄舊blog址, 想用呢個"Amanda"既, 就要當寫新blog一樣, 重新開一篇, 但時間日期就用返舊blog原身設定, 同時係電腦螢幕上開晒新, 舊網誌, e.g.先行去舊blog當編輯一篇6/8/2010網誌, 將內容highlight晒 --> Ctrl + C --> 再係新blog用"寫新post"開一篇6/8/2010 --> 行入內容範圍 --> Ctrl + V, 就可以搬家啦. 但呢個做法太煩啦, 反正你新blog都冇野係度既, 不如乾脆就咁升級啦.

    回覆刪除
  3. 祝國慶假日愉快! 謝謝分享!
    [Candy倉鼠回覆10/02/2011 15:46:39]我瞓完就吃, 吃飽又瞓, 好平安咁冇出街, 怕咗d自由人啊! 午安喇!
    [版主回覆10/02/2011 07:30:38]多謝!
    琴日都好忙, 係屋企食早餐, 玩陣電腦, 十二點幾出街濕平, 跟住食下午茶, 返到屋企雕印仔, 到Bibi返又煮飯, 食完飯清場, 又教佢整萬聖節d野, 十一點幾先訓.... 大小不良都冇乜做過d咩激氣野, 所以算相當愉快架啦, 你又點過呀?

    回覆刪除
  4. 四眼妹露比2011/10/2 中午12:26

    睇見都想吃!
    [版主回覆10/02/2011 12:54:40]多吃壞肚皮架.

    回覆刪除
  5. 八月尾生日過咗囉喎!補祝你生日快樂呀!
    [版主回覆10/02/2011 17:36:51]謝謝! ^ ^

    回覆刪除
  6. ♡ S公主 ♡2011/10/2 下午4:41

    May姨姨~ d食物好掂咁喎, 好有興趣去食吓呀 ^___^
    [♡ S公主 ♡回覆10/03/2011 23:06:25]係~~~ 仲有六個送一個咁"正"....唔該晒妳呀! ^3^
    [版主回覆10/02/2011 17:36:32]咁既價錢, 仲要係中環食, 叫得架啦. 好似仲有唔知係咪六個去, 一個免咁架. 訂檯前問埋啦.

    回覆刪除
  7. airnote bridal atelier2011/10/2 晚上10:48

    好似幾好味咁喎~ 八月尾出世? 處女座?
    [版主回覆10/03/2011 09:07:50]冇錯呀!

    回覆刪除
  8. 依間野唔好講笑, 真係好食, d刺身好新鮮, 連唔係太好刺身既我都狂食!! 我又要撩d fd去食下先~~~
    [版主回覆10/03/2011 11:21:07]咁既價錢, 食得過架啦.

    回覆刪除