2011年9月30日 星期五

冬菰肉餅改良版:麥皮大翻身

仲記唔得我果篇"搖控Bibi肉餅 - 冬菰蒸肉餅"呀?
雖然果碟簡易版已經好好味架啦,但係可以進一步提升餸菜質素既話,我都想佢學埋既.

原來只要稍為改變食譜,就可以煮到滑滑既蒸肉餅啦.

我用咗五隻中型冬菰,浸軟d冬菰,渣出水份.




切粒,用少少糖撈勻,再加少少生粉撈勻.睇落好少?夠架啦.



呢度係十二個幾既本地新鮮屠宰免治豬肉,用鹽,糖同埋生抽先撈好,今次我地唔駛加生粉去撈啦.點解呢?



因為今次我地出殺手鐧.....

登...登...登...dun...

就係佢啦!




原來只要加d麥皮入肉餅度,同時加d水(落幾多?視乎你喜歡幾多汁啦,可以放四分一至小半飯碗水既),我呢.... 就放咗呢隻膠匙既1.5匙麥皮,咁就唔駛再放生粉,而且仲可以好滑架.



麥皮可以降膽固醇,加d入肉餅度,大家唔覺唔覺就食咗架啦,而且係食唔出既.

將三樣野撈埋晒,加水,同埋少少橄欖油,搞勻d就得啦.



好啦,可以蒸啦.都幾大碟架.



有幾大?你睇下:


大約蒸半個鐘啦,咁就一定熟晒.



雖然放咗咁多水,蒸完出黎都唔會水汪汪,而且一d都唔鞋.連麻麻煩煩既爸爸都冇投訴,仲爭食添.

成日話自己唔食麥皮既朋友,食過呢碟餸之後,包你會對麥皮改觀既!


13 則留言:

  1. 嘩!原來麥皮可以咁做,多謝分享.
    [版主回覆09/30/2011 11:40:31]呢招真係好實用, 變相將碟餸既膽固醇降低埋架.

    回覆刪除
  2. 下~~~甘你都諗到!!! 可以乘機降下膽固醇tim wor!
    [版主回覆09/30/2011 11:46:55]我邊有咁另諗出黎吖, 呢d係常識黎, 我知咗好耐, 但一路都有的起心肝試做唧. 原來效果咁好, 我帶飯返公司, 俾d同事試食, 大家都跟住返屋企做. 確係唔錯架! 如果你屋企人未食過滑滑既肉餅, 就露一手, 俾個驚喜佢地啦.

    回覆刪除
  3. 我之前睇電視有介紹麥皮來煎扒整汗寶包都幾好呢!!XDDD
    [版主回覆09/30/2011 12:17:26]所有免治肉餅類, 都可以咁整架, 簡單易做又健康. 嬸嬸試過用全瘦既肉去整咸魚肉餅, 拎黎煎, 一樣ok架.

    回覆刪除
  4. 菠蘿叉燒包2011/9/30 中午12:28

    麥皮好難食架喎...........
    [版主回覆09/30/2011 19:41:29]你就想!
    [菠蘿叉燒包回覆09/30/2011 12:37:49]佢掛住個仔得架喇, 唔會整俾我食架, 不如我黎你度食好過啦.
    [版主回覆09/30/2011 12:31:56]我都覺, 但係原來加咗入肉餅度, 係食唔出架! 你叫老婆包整俾你試下吖, 包你對佢立即改觀! 我寫包單!

    回覆刪除
  5. 估唔到麥皮可以咁整 睇落比平時好食好多
    [版主回覆09/30/2011 19:38:42]快d做下實驗啦, 好正架!

    回覆刪除
  6. 好野, 下次蒸肉餅一定加麥皮
    [版主回覆09/30/2011 21:06:38]祝你實驗成功, 老豆食過都讚好!

    回覆刪除
  7. 好有辦法啊! 正啊!
    [版主回覆09/30/2011 22:44:03]咁就趁明天假期, 整黎食下咯喎!

    回覆刪除
  8. 咦, 可以o甘整? 好, 我一於將呢個食法告訴媽媽, 嘻, 一石二鳥嘛, 又健康, 我又有得食.呵呵.
    [版主回覆09/30/2011 23:46:20]一於話啦, 又啱老人家食!

    回覆刪除
  9. 好介紹!! 等我下次都試下先!!
    [版主回覆10/01/2011 08:32:22]就趁假期玩下啦.

    回覆刪除
  10. Pandora 香傭講法文2011/10/1 凌晨12:47

    so creative^^
    [版主回覆10/01/2011 08:32:20]肉丸都得唧!
    [版主回覆10/01/2011 08:31:37]你係呢度會唔會整漢堡扒架? 一樣可以用呢條橋架!

    回覆刪除
  11. 好介紹, 定必試試!

    回覆刪除
  12. 好介紹, 定必試試!
    [版主回覆10/02/2011 17:38:09]整俾婆婆食, 啱晒!

    回覆刪除
  13. 又要搵日跟妳試下,因為我都唔食麥皮㗎,可以迫自己食少少. . . ^^
    [版主回覆10/04/2011 12:15:17]你加咗入去, 就唔駛逼, 你都肯食架啦. 因為一d都唔覺咯!

    回覆刪除