2011年9月23日 星期五

Cafe 100%

假日,我多會到屯門市中心流連,郤甚少踏足新墟的卓爾居,今次專程來吃下午茶。

沒有特定餐廳要到,見百份百餐廳 Cafe 100%仍有位子,便入內試試。

集團式經營,竟然沒有下午茶款式,只好點選一碗粉麵加飲品。

我們倆皆點了凍奶茶,跟太興的冰鎮奶茶相比,雖然這杯的冰是在杯內,但這杯的味道也不賴啊!



我的潮式魚蛋、魚片河,認真地加了蒜油及幼細蔥花,雖沒有唐芹、芫茜及冬菜,亦算合格。當然啦,蒜油蔥花要過檔給爸爸。



爸爸的潮式墨丸麵,墨丸品質亦算可以,不是一口粉的貨色。我倆都加了一小包辣椒油(只是一般行貨,無甚驚喜)。



整體來說,粉、麵只是一款交來的貨色,普普通通。湯底亦不佳,但若以$22一碗粉+餐飲的價錢計(凍飲加$2),已算物有所值了。


又有小插曲,鄰桌有一對外藉夫婦,男的點了一碗粉,女的選了星洲炒米。飲品早已上桌,男士的粉麵已吃了一半,便著侍應追單。我初時未有為意他們在擾攘甚麼,但見該年青侍應好像完全不知人家在說什麼,我才用心看看。外藉男士指著電腦賬單上的中文字,慢慢的用最簡單的英語表示還有一項食物未到,年青人只是呆呆的未懂回應,亦沒有請其他同事支援。於是我便出手作翻譯,為他們排解問題。


事後跟爸爸談起,才知道連不懂英語的爸爸也聽到人家在說Singapore,也猜到是星加坡。就算那侍應不懂英語,人家指著單上的”星洲炒米”也應該意會吧?


真要概歎一句:年青人,是時候增值自己啦!


或者,餐廳本身,都應該為員工提供培訓服務啊。

最近跟HR行業朋友談及年青人就業問題:為什麼企業留不到人,而年青人又會抱怨難上手,沒前景。公司也請了一些剛畢業的同事,眼見他們就像一張白紙一樣,夠純淨,就如當年入行的我,只要有人扶一把,很快就可以成為有用的資產。若公司留不到人,實在是公司的損失。


大家是否應考慮好像中小學一樣,有什麼「大哥哥大姐姐計劃」,舊人帶領新人上軌道呢?

 

13 則留言:

  1. ?唔係不嬲都有培訓新人既咩 定係一請左就番工--
    [kaka回覆09/23/2011 22:43:34]講開又講 有一次我去味千 想落單 佢話佢新黎唔識落-- 唔係話... waiter其中一個重要功用就係落單喎--
    [版主回覆09/23/2011 08:58:32]鬼知, 我地問佢關於餐湯係咩, 佢都話自己係新黎, 唔知喎.

    回覆刪除
  2. 呢度我都成日去…你有冇順便去埋十蚊店呀?喺大興花園,呢間比較靜,可以慢慢行,由卓爾居行過去好近…
    [版主回覆09/23/2011 09:55:01]冇去過呀.... 爸爸唔帶我, 點識去唧!

    回覆刪除
  3. 小丸子老婆2011/9/23 上午9:45

    可能佢地(老闆)只為員工增值「普通話」, 因為話哂依家講「普通話」既人多過外國人黎香港ma!!!!
    [版主回覆09/23/2011 09:54:11]佢地真係冇黎老醒架, 但經理就醒目多多啦.

    回覆刪除
  4. Moonwalk Kitty2011/9/23 上午10:28

    我upgrade咗啦 XDDDD.....
    [版主回覆09/23/2011 11:53:16]咁就好啦.

    回覆刪除
  5. Moonwalk Kitty2011/9/23 上午10:33

    如果個侍應英文好D佢又可能未必想做侍應啦...

    我要打認證碼啊~~~~
    [版主回覆09/23/2011 11:53:04]點解要打認證碼架? 唔係早早就add咗你啦咩? c啦, 新版係邊度add人架?

    回覆刪除
  6. 菠蘿叉燒包2011/9/23 上午11:20

    28蚊係咪俾多左呢.....
    [版主回覆09/23/2011 13:02:24]見到你張嘜頭啦. 我覺得唔關廿八蚊事既, 只係佢身邊冇合適人選, 講d佢啱聽既野, 點醒佢唧.
    [菠蘿叉燒包回覆09/23/2011 12:04:23]load 左啦, 阿苦都仲係咁.......
    [菠蘿叉燒包回覆09/23/2011 12:02:35]28蚊係俾個侍應架.
    [版主回覆09/23/2011 11:54:02]包包, 快d load返張薯頭相至得架, 得個感歎號唔係幾好喎.
    [版主回覆09/23/2011 11:52:07]依家去茶餐廳食碗粉要廿幾卅蚊, 仲唔包飲品架!

    回覆刪除
  7. 我想講現在$28真係累事架!根本就好多公司只顧減人手,一人做幾個人工作,假設如果你要做多兩個同事的工作,你會否感到吃力!!
    有時也不怪得新人,根本唔夠人手,試問怎樣騰出舊人去跟新人,他們自己也做到一頭煙,我就親身體會過。
    [版主回覆09/23/2011 13:00:41]好似我地咁, 真係有舊人架. 但公司冇指派, 就唔方便下下加把嘴, 見到佢地做錯, 都係在唔太揚既情況下, 提點一下. 費事人地話我多事呀.

    回覆刪除
  8. 係呀!還有無良的僱主,眼裡只會睇自己賺幾多錢,點會理員工工作的壓力!
    [版主回覆09/23/2011 12:59:02]呢d後生仔, 係少咗一個會點醒佢既人呀. 要等佢自己開竅, 其實都要好耐先得, 都係有人幫下好. 未必係僱主衰架.

    回覆刪除
  9. 我之前都係做侍應,有D英文唔識聽,立即搵經理解決,所以,今年係培訓學英文呀!
    [版主回覆09/23/2011 12:56:25]除咗一d日常用句之外, 其實學英文最快既方法, 都係睇英文兒童圖書啦. 真係由幾淺學起都有架.

    回覆刪除
  10. Pandos - 喺Krakow2011/9/23 下午4:01

    舊人又驚教識新人自己無咗份工呢.... 唉!
    [版主回覆09/23/2011 16:40:08]大家工作順利d, 自然和諧好多, 大家關係好d, 個人都歡容d. 咁客人就會多d, 只會越做越好架咋.

    回覆刪除
  11. 咁陰公呀! 可能小學都未讀完啊!
    [Candy倉鼠回覆09/24/2011 12:21:57]咁就c喇! 香港以後重謗有希望吖? 不久上面d人就來接收, 真喺要換血喇!
    [版主回覆09/24/2011 11:31:41]呢一代既八九十後, 係有九年免費教育墊底既, 所以最少都完成中三架啦. 後來者,亦都有機會完成高中課程. 只係有部份人錯過咗學習黃金期, 搞到跟唔上進度, 返學有好行屍一樣, 個心都冇留係課堂上, 渾渾噩噩又幾年. 到出黎做野, 高不成, 低不就, 又唔肯捱, 咪一路原地踏步咯.

    回覆刪除
  12. 唔好話待應聽唔明英文, 幾年前我見過兩個疑似大學生都聽唔明英文,
    [版主回覆09/24/2011 11:27:04]唔好怪香港既教育制度, 一般學無術既大學生, 都只係因為一個懶字同埋貪玩, 害死自己.

    回覆刪除
  13. 我覺得以前中學畢業嘅人啲英文水平真係好過依家果啲囉!
    [版主回覆09/27/2011 22:22:17]以前d好唔入流既中學, 都會係英中黎, 時代唔同, 教出黎既人都唔同. 但我承認, 無論果陣我地既英文係屎成點.... 出黎做野之後, 沈澱幾年, 要追上去, 亦比較易.

    回覆刪除