2011年9月2日 星期五

酒心朱古力

同事去完德國,除咗香腸,仲有古古力添!





呢枝係干邑黎




拆開係成枝酒咁既






咬開又真係有酒倒得出既




不過,呢d東東,就唔係幾啱我口味,玩下好啦.


6 則留言:

  1. 裹面如果係靚酒,有少少酒味都幾好食!
    [版主回覆09/02/2011 09:14:21]我食過一款馬莎買既, 入面有車厘子既酒心朱古力, 粒車厘子冇葯味既, 係好正架! 第日見到再介紹俾你.

    回覆刪除
  2. 噢, 你回覆當中講馬莎果隻車厘子酒心朱古力呢, 我都好鐘意架 ; )
    [版主回覆09/02/2011 10:03:37]做咩你仲唔升呢呀?
    [版主回覆09/02/2011 10:03:11]識貨呀你!

    回覆刪除
  3. wa…我之前都食過一粒, 真係好難忘, 可能因為我之前食到既酒心都係撈左落朱古力所以酒味唔係好勁, 果次成粒o拍左入口, 勁多酒之餘重有一粒浸哂酒既車厘子, 唔好講笑, 食完塊面慶慶地, 不過搭真又幾好味
    [版主回覆09/02/2011 10:33:48]我都覺得果粒車厘子朱古力係好野黎.
    [比姬回覆09/02/2011 10:23:20]岩岩見到你地上面d comment…就正正係馬莎果隻…

    回覆刪除
  4. 嘩!第一次見酒心朱古力,但係,唔啱我和欣欣食.
    [版主回覆09/02/2011 13:59:58]係呀, 兒童不宜架.

    回覆刪除
  5. 有酒嘅..我都唔啱
    [靚囡媽咪回覆09/09/2011 15:35:30]一話有酒嘅朱古力我都唔會試...
    我唔理佢架!由佢自動升呢囉!
    [版主回覆09/04/2011 09:50:42]真係好少有酒味既朱古力係好食架咋, 多數都太甜, 因為要困住d酒心又唔流出黎, d人多數皮包住. 你冇發現邊隻酒心朱古力好食, 都好既, 可以慳荷包!
    你做咩唔升呢唧?

    回覆刪除
  6. 個包裝都幾靚!
    [版主回覆09/05/2011 08:50:53]做手信都唔錯架, 冇咁悶.

    回覆刪除