2011年9月4日 星期日

肉碎煮玉豆

又一味簡單易做既菜式,相信剛踏入主婦實習班既姪女,必然一學就會.

材料:肉碎,玉豆,蒜頭,豆豉

肉碎以豉油,糖,鹽調味,再加豆粉(粟粉)撈勻



玉豆洗淨,搣去頭尾,最好順手連中間條筋都撕走,再切斷.



在煲內放水,加豆



烚約五分鐘或至自己喜歡既軟硬度,收火備用



豆豉沖洗後,浸一分鐘



隔去水份後,用筷子略督爛



蒜頭應該切成蓉,但我唔食既,所以切大條d,唔怕中招.



放一湯匙油起鑊



爆肉碎



放蒜頭豆豉,兜炒,咁都夠味架啦,唔駛下下整到成間屋都係蒜頭豆豉既油煙味既.



炒到八成熟(即係肉碎表面都轉晒色啦),可以放埋d玉豆同烚玉豆既水入去炆下(如果烚完玉豆既水太多,就唔好一二三倒晒入去隻鑊度喎)




加少許鹽及一湯匙蠔油,煮到肉碎全熟,用粟粉水埋獻後即可上碟.

記住喎:粟粉水係先將粟粉放入碗,加少少水(2湯匙差唔多架啦,視乎你要加幾多粟粉去打獻既唧),攪勻先一路逐少加入鑊度,一路用鑊鏟推勻d食物,見到夠杰身就收手咯喎,唔一定開咗幾多粟粉獻都要落晒架,如果唔係容乜易變漿糊架!



學曉咗偷懶既方法,都應該知實在點樣煮先為之正統既,順便睇埋佢啦,第日你煮得叻d既時候,就可以咁整啦.

正經做法

1.用少許油,爆炒肉碎,盛起備用.

2.用油爆香蒜蓉豆豉,加玉豆兜炒,再放大半碗水,加蓋煮至豆變腍.

3.加鹽及少許糖(唔一定要放蠔油既),放回肉碎,喜歡深色d既,可以放少少老抽加色,煮到肉碎全熟後埋獻.

4.收火後放幾滴麻油提升香氣.

其實咁做都好易架咋!

8 則留言:

  1. ♡ S公主 ♡2011/9/4 下午5:09

    hihi~ May姨姨..... 我搬咗新屋喇, 你得閒去探吓我丫 *v*....唔只妳姪女學到,我都學到野, 多謝妳嘅分享 ^__^
    [♡ S公主 ♡回覆09/06/2011 00:49:46]姨姨~ 我試過上載相片冇晒, 又試過連回覆留言都唔得(冇反應) =[.... 妳用新blog有冇問題呀?
    [版主回覆09/04/2011 20:54:53]你都升咗拿, load咗幾耐呀?

    回覆刪除
  2. 咦, 豆角要飛水架, 我次次瓊完水就o甘炒添.....嘻, 我都吾食蒜頭架, 同埋吾要薑啦, 蔥啦o甘啦.
    [版主回覆09/05/2011 08:53:25]唔係, 我叫小朋友煲下先, 係等佢地做既時候易d唧, 下面既正經版, 咪係唔駛煲d豆架咯. 剛剛入廚房既小倆口, 梗係唔想新居一頭煙架麻. 你都好鬼似我, 我對於大家指既香口菜, 都係麻麻, 可以唔食就唔食.

    回覆刪除
  3. 哎呀... 做咩唔tag入廚初哥XD(重點錯 D玉豆好令喎 令到好似假咁-0-
    [版主回覆09/05/2011 08:58:15]睇黎....係因為我跟本忘記咗加分類,個系統自動同我加架!原來咁都得架喎!
    [版主回覆09/05/2011 08:55:32]好好好, 我即刻加返咯! 呢d餸, 好適合人少少食, 就算將份量加倍黎做, 亦都唔會點失敗, 我都希望第日Bibi係Hall要佢入廚既話, 都煮到一兩味食得下既野出黎.

    回覆刪除
  4. 好正呀!
    [版主回覆09/05/2011 14:56:40]夠晒簡單啦.

    回覆刪除
  5. may 姨: 唔知點解我搣d四季豆總是搣唔清中間條筋~
    [版主回覆09/06/2011 09:04:27]如果d豆唔老, 中間條筋又未必要搣既, 但如果佢都幾老下, 又只係一時間撕唔晒就斷咗既話, 可以照屈一截出黎(你係咪都要整斷佢黎煮架啦), 再繼續撕架麻. 咁咪包冇粗糙既筋咯.

    回覆刪除
  6. 我可能就係買左上了年記的四季豆~
    [版主回覆09/07/2011 08:56:22]人地係成熟d唧.... 唔係上咗年紀呀! 哈哈哈....

    回覆刪除
  7. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/9/9 凌晨2:22

    哩味撈飯正呀
    [版主回覆09/09/2011 08:15:19]人少少既話, 淨食佢, 滾個湯都夠咯.

    回覆刪除
  8. 肉碎煮玉豆呢味我成日整,因為容易切,容易洗又容易整....
    [版主回覆09/09/2011 15:39:04]就係因為佢簡單, 先教阿新娘子學煮麻. 佢平日呀... 係唔駛入廚房架!

    回覆刪除