2011年9月6日 星期二

老火冬瓜湯

買咗一大舊冬瓜,都係清清地,用黎煲湯啦.

材料:冬瓜,排骨(豬展,瘦肉,西施骨隨你喜歡),中式火腿片,果皮一角

製法:
果皮一角,先浸軟,刮去內層既囊先用,咁就唔濕熱啦.



冬瓜洗淨,連皮切大件,保留瓜囊.因為d瓜皮係有益既,用埋黎煲湯先好架.
如果屋企有小朋友或長者既家庭呢,我就健議你將瓜皮切下,然後用針同棉線穿起晒d皮(線頭要連埋打個結喎),成串咁放埋入煲度煮,煲好湯之後,再成抽夾起掉咗佢,咁d瓜就方便佢地食啦.



你地可以用瘦肉,豬展或者排骨既,我就比較喜歡西施骨,記住煲d滾水,將洗乾淨既肉/骨拖拖水喎,去走d血污麻.

我上次去美食博覽買咗舊煊威火腿,一返到去就將佢解體,切成一片片,分開一份份(兩三塊左右),用錫紙包好,放入冰格儲存.今次正好拎一份出黎用.



若然你喜歡既話,都可以加埋瑤柱架.
瑤柱浸軟,跟手拆成絲,瑤柱水可以稍後加埋入d湯度煮.



凍水放果皮,滾起就加冬瓜,肉/骨,火腿片,瑤柱及瑤柱水.

用明火去煲既話,煲滾咗,改中細火煲個半鐘,加鹽調味就得啦.

用真空煲呢,煲滾咗,改中火煲十分鐘,放返入外殼度,一個鐘後拎出黎翻滾,滾起煲多十分鐘,放返入外殼度,一個鐘後再拎出黎滾返,加鹽調味就得啦.(咁話得用真空煲就係要方便架啦,期間你鍾意放耐d係殼入面都得既,出味d唧.)



11 則留言:

  1. nice soup for nice family by nice mom ~
    [版主回覆09/06/2011 08:55:37]咁都啱你地二人世界既!

    回覆刪除
  2. 消暑又好飲 ^^
    [版主回覆09/06/2011 08:55:15]清清地, d湯料又可以食埋, 都幾好架.

    回覆刪除
  3. 超鍾意飲,好正呀!
    [版主回覆09/06/2011 11:02:43]咁你就煲下啦, 清清地呀.

    回覆刪除
  4. 煲湯冬瓜好食(口水
    [版主回覆09/06/2011 21:34:19]而且唔會肥!

    回覆刪除
  5. Pandos - 喺Krakow2011/9/6 晚上10:34

    d核都一齊煲呀?
    [版主回覆09/07/2011 08:49:51]大家都知冬瓜可以利水消腫、清熱解暑既。瓜子可清肺化痰,梗係可以一齊煲啦。

    回覆刪除
  6. 好清潤的湯水啊! 好味!
    [版主回覆09/07/2011 08:50:14]咁就趁仲係幾暑下,煲黎飲咯.

    回覆刪除
  7. 真係唔知可以保留瓜囊,又學到嘢
    [版主回覆09/07/2011 08:51:42]冬瓜全身都係寶架:瓜皮利水消腫、清熱解暑。瓜子清肺化痰、瓜肉可利水、清熱、消痰、解毒架。

    回覆刪除
  8. 你真係好有心機~串起冬瓜皮~真係幾方便~
    [版主回覆09/07/2011 08:53:24]我都係有次睇烹飪節目,學返黎既,見幾方便,咪試下咯,確係快捷簡單,直得推介架.

    回覆刪除
  9. 而家煲個湯, 最貴係D豬肉同豬骨, 至便都要27元左右~E排豬肉價, 真係貴到飛起~
    [版主回覆09/08/2011 09:45:48]想經濟又得唧, 你去Taste/佳佳, 佢地有一包過連肉/骨加煲湯材料既, 放係雪櫃既, 約廿零蚊, 有紅青蘿蔔湯包, 五色湯包, 花生雞腳, etc. 既, 自己返去加片果皮就煲得啦, 煲出黎都夠三四個人飲架啦. 而康康都有架, 但就會貴d, 卅幾咯. 你去留意下啦, 佳佳會少d, 因為通常一上架, 就俾d c9 買晒.

    回覆刪除
  10. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/9/9 凌晨2:21

    我平時煲去瓜囊架,唔使去架?
    [版主回覆09/09/2011 08:20:39]唔去都得架, 基本上成個瓜都唔會食壞人既! 除非你係滾冬瓜肉片湯或者冬瓜粒湯啦, 咁先要去皮去囊唧.

    回覆刪除
  11. 真空煲,放越耐越好味
    [版主回覆09/09/2011 15:29:54]你咪教壞小朋友呀... 放得耐唔理佢, 都會變壞架.

    回覆刪除