2011年9月11日 星期日

Dinner @ 松屋

過了n日,大家仍為我慶祝,郤之不恭,開開心心赴會.

既然大家想我快樂,我亦想你們開心,所以早就預備了邪惡曲奇聊表心意.

老實說:雖然吃過無數罐這些曲奇,我從未試過掏腰包買.二少奶,沒人買給你吃?好!待我獻出我既第一次!



因為原定的料理店早已爆滿,所以改了到這一家.

魚生,水準以下,我們連這一碟都銷滅不了.



串燒,不過不失







但燒大蝦是霉的!




沙律,凍豆腐




天婦羅





壽司,手卷:不行








炒雜菜,金菰牛卷肉




羊架




人數六位,我留肚吃蛋糕,但五位佳麗郤點了這麼多雪糕




原來Dada擺烏龍,給阿比點了四球雪糕;有食力既阿比真係砌低晒佢地,歷史既見證呀!





小青蛙既士多啤梨蛋糕,賞心悅目之餘




味道亦好,成為全晚最好味既食品.




我地其實去咗邊度食?咪呢度咯,經大家一至評定:你地最好咪去!



好彩我地都唔係為食而黎既,所以都冇影響大家聚會既心情.

多謝大家送我既禮物.



5 則留言:

  1. ♡ S公主 ♡2011/9/11 下午5:25

    hihi~ May姨姨 補祝妳生日快樂 ^3^ ...咁差...咁記住唔好去呢間食喇 >.< .....✰‿↗⁀❉❤ 另外預祝妳中秋節快樂呀! ✰‿↗⁀❉❤ (∩_∩)
    [♡ S公主 ♡回覆09/11/2011 18:49:46]係啦~ 同好朋友一齊相聚, 就開心~ ^^
    [版主回覆09/11/2011 18:05:17]雖然食物差, 但同好朋友一齊, 食乜都冇所謂啦. 一樣會開心架!

    回覆刪除
  2. 好豐富呀!咁多朋友幫你慶祝生日,超開心呀!
    [版主回覆09/12/2011 09:07:03]其實就算唔慶祝, 一齊出黎見下面, 傾下計, 都開心架.

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒包2011/9/12 上午10:53

    生日快樂!
    [菠蘿叉燒包回覆09/12/2011 11:02:13]今年無買燈籠呀(反而上年有買), 驚佢咬呀; 佢宜家破壞力驚人呀. 幼稚園d 野, 梗係留返俾佢阿媽啦.
    [版主回覆09/12/2011 10:59:05]係喎, 虎頭今年個燈籠咩款既呢? 你要學下點整架啦, 遲d佢返幼稚園, 你就要交功課咯.

    回覆刪除
  4. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/9/15 下午1:48

    差D食到我呢...個餐飯真係把鬼, 幸好最好味係小青蛙蛋糕...哈! 禮物你鐘意就好喇^^
    [版主回覆09/15/2011 14:05:00]我返到屋企冇事喎.... 咁即係間野都冇乜點.

    回覆刪除
  5. 補祝你生日快樂呀!
    日本料理連魚生都唔得就真係....
    [版主回覆09/15/2011 23:10:52]唉.... 冇計啦, 但又好多人喎, 仲有人等位.

    回覆刪除