2011年9月21日 星期三

Sweet Sweet的感覺LII - 送給陳小B

我又做姨婆咯,梗要整返個紀念品俾陳小B架.

我既招牌朱古力牌,都要好小心咁整出黎架.



Signature士多啤梨,只此一家.呢兩粒係我做過同類型中最大粒架啦.



呢d小配件都係即時切出黎用既.


一時間都唔知做咩色好,男仔都係做蜜瓜慕司啦.

 

 



配襯蘋果及梨子糖片



見唔見到有瑕疵呀?蛋糕中間有條毛呀!雖然我仲會放其他配件上去,但點都要挑走佢既.要超小心,事關呢個時候既粘土仲係好軟,隨時會變形.



加上牌子及士多啤梨,完成咗八成啦.



用咗遮光閃燈效果,可以清楚地睇士多啤梨既點點.



等佢乾到差唔多,就上糖漿啦.



見唔見到個牌前面仲有幾粒蜜桃水晶糖呢?



時間緊逼,希望佢快d乾啦.



阿B,唔知姨婆仲可以做得幾多年呢d迷你手作,希望你好好保存佢,第日做個紀念啦.

 



雖然未乾得透,都要送出去架啦,唯有叫佢地攤出黎吹下先啦.


 


拎埋探B三寶,就出發啦.

 


送俾你,要乖乖,唔好扭咁多計仔喎.



P.S. 見到佢D指甲咁長,忍唔住開口問做咩唔同佢剪?原來冇人敢落手!咁就等我黎主持剪彩儀式啦!

陳小B,好榮幸,May姨婆成為你第一個美容師,不過....你爸爸媽媽淨顧住影相,唔記得留返D指甲做紀念喎,就咁就用紙巾包起掉咗啦.

7 則留言:

  1. Pandos - 喺Krakow2011/9/21 凌晨2:36

    恭喜你做姨婆!!! 但請問姨婆即係咩呀?
    [版主回覆09/21/2011 08:59:56]如果你既姐妹做咗人地婆婆, 咁你就係BB既姨婆啦. 即係d姨甥生既囝囝囡囡對你既稱呼咯.

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/9/21 上午11:20

    你第日仲要整蛋糕俾個孫架......
    [菠蘿叉燒包回覆09/21/2011 18:03:27]係呀, 我講左娶新抱既時候要表演架.
    [版主回覆09/21/2011 17:33:25]咁即係你已經諗住虎頭娶老婆既情境啦.... 真係服得你好緊要!
    [菠蘿叉燒包回覆09/21/2011 16:12:47]諗下諗下就係架喇, 好快架咋..........
    [版主回覆09/21/2011 12:16:59]我邊敢諗到咁長遠吖.

    回覆刪除
  3. 恭喜你做姨婆,好有心思做,同埋,BB好得意呀!
    [版主回覆09/21/2011 12:16:14]多謝!

    回覆刪除
  4. 小B個樣好穩重喎.
    [版主回覆09/21/2011 20:33:24]係咩?

    回覆刪除
  5. 指甲都要做紀念?
    [版主回覆09/22/2011 11:43:44]我點知新一代既媽咪點諗架? 有d人咩都留念架麻.

    回覆刪除
  6. 我覺得佢有D政要或大財團揸fit 人的feel , 
    [版主回覆09/22/2011 12:34:35]咁呢篇blog就好有紀念價值啦.
    [版主回覆09/22/2011 12:34:11]咁厲害! 真係失覺晒呀~~~

    回覆刪除
  7. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/9/22 下午2:18

    祝小b身分健康快高長大
    [版主回覆09/22/2011 15:08:49]要啦, 要啦, 佢e加under weight呀.

    回覆刪除