2011年9月3日 星期六

蔡瀾食單六 – 東南亞篇2


 


蔡瀾食單六 東南亞篇2


 


蔡生既書,真係唔係講笑,我由細睇到大,可以講話:我果個年代,識得倪匡就識佢.當年d人哈日,對佢所寫有關日本風情既文章都大感興趣.


 


咁佢話晒都係星加坡大既,對當地食店品評,應該有一定見地.等我撇除偏好太強既口味,話你知邊度平靚正啦!


 


星加坡


 


炒粿條(即貴刁):


天香園(丹絨禺菜市場:01-04檔(十樓Jalan Batu),營業時間:中午到下午兩三點


 


炒麵,外賣用棕櫚對皮打包,汁水不漏


肥仔榮:基里瑪律102號


 


滷鴨


樟宜區,春興園咖啡店內有阿笑潮州滷鴨,Block 56, Upper Changi Road


 


燒乳豬蒸鯧魚西刀魚生


發記:廈門街76 (Tel : 3231365)


 


雲吞麵


檔口只掛了“雲吞麵”三字(十樓Jalan Batu


 


福建炒麵


聯記:芽籠二十九巷


老福建:321 Beach Road


 


雞飯


逸群:25 Purvis Street(俗稱海南二街)


 


買蝦米江魚仔


大成號:321 Victoria St. #01-16


 


新加坡菜


悅來熟食:巴剎牛車水街市 Chinatown Complex Blk 335 Smith St., 02-226


 


魚圓


明發:Suntec City中的Marina Square二樓熟食中心第15檔


 


便宜酒樓菜


自然:Blk 174, Stirling Road #01-1021


 


馬來西亞


 


叫化菜式,尤以叫化羊及叫化糯米飯最佳


叫化雞:吉隆坡萬津蛤山哪督公廟前Banting


 


東莞仔麵:9 Bukit Bintang Road, K.L.


 


肉骨茶(黃亞細大家都知,俾多個選擇你)


德地肉骨茶:巴生鎮橋底大街Jalan Basar,門牌27號


 


天下第一福建炒麵


金蓮記:49 Jalan Petaling, K.L. 50000


 


泰國


 


正宗潮菜


源利:曼谷是槳園後洗蘭萱門牌101-25 (Tel : 66-2-250-0936)


 


正宗泰菜


Ban Chiang – 14 Srivieng Road, Silom Bangkok (Tel : 66-2-236-7045)


 


蔡瀾 - 吃


 


呢本書呢,講好多食物常識,擇一同大家分享:


 


罐頭鮑魚,點分呢?車輪鮑罐底有一行小號碼,11是一個加一塊,10是一個大頭,01就係一個過大的頭切成一半入罐。咁就梗係01既食味濃d啦!號碼前有三個子母,只要留心最後一個,Z係藍色鮑魚,A是黃色鮑魚,以黃色為上品,因要潛到七十米的海底才有。


 


鮑魚以墨西哥出產最好,沒有防腐劑。記住喎,車輪牌罐上如印有澳洲地圖,就唔係墨西哥產既.而鮑中寶(California Mexico),用咗兩款罐:紅色既屬藍色鮑,黑色是黃色鮑,但以同等價錢出售,咁你應該識揀啦。記住呀,買罐頭鮑,要睇清楚淨重至好呀。


 


2 則留言:

  1. 我都鍾意佢介紹嘢食,講得非常好呀!
    [版主回覆09/03/2011 11:08:08]輕輕鬆鬆咁, 都幾好架.

    回覆刪除
  2. wow原來係咁分d鮑魚... 我淨係識食XD
    [版主回覆09/04/2011 09:47:19]話俾你媽咪知啦, 你學咗都終身受用架.

    回覆刪除