2011年9月26日 星期一

狂掃

同爸爸食完下午茶,跟住係商場行下,見士多啤梨鞋店減價,走入去睇下,買咗三對鞋出黎,$600。



三對都係魷魚鞋,買大d都可以,我揀咗六號,都係鬆鬆地好.



去埋toilet出黎,又見到有間運動鋪,竟然有我著開果款波鞋,白色36,正!嗄?黑色得返37?大d就大d啦,呢d款已經好難搵架啦,買埋佢!成為$682.


 
好驚爸爸等得唔耐煩會遷怒於我,出返黎佢隊返袋鞋俾我拎,我咪自己拎返咯。點知去到門口,佢話:「你唔覺得好肉酸既咩?」指我拎一袋,揹一袋呀?「唔覺喎!」

爸爸:「我係話…你係女人,同個男人一齊行,拎到一抽二能,個男人就兩手fing fing,唔肉酸咩?」

呵呵,咁就唔好客氣啦!呢兩袋,醒你既!

之後去買咗三條牛仔褲俾爸爸,再買幾個梨就返屋企啦。

今回真係踏破鐵鞋無覓處,得來全不費功夫啦! 

不過,我已經係一星期入面(嚴格黎講係三日內),買咗八對鞋,都係時候收手啦.

 
 

10 則留言:

  1. 唔知幾時可以係海翠坊撞到may姨.
    [版主回覆09/26/2011 09:05:09]乜你又住呢頭咩? 咁你認住我個漢堡神偷八達通啦!

    回覆刪除
  2. 果然係好天買鞋, 落雨天買鞋, 心情靚買鞋o既美女啊!
    [版主回覆09/26/2011 09:05:50]都未試過買得咁爽呀! 不過..... 美女!!?? 你講卅年前呀?

    回覆刪除
  3. 睇來妳屋企都收埋唔少鞋!!XDD
    [SaLLy回覆09/27/2011 16:55:57]我同妳一樣以舒服為原則,都係買大一個size!!hahaha
    [版主回覆09/26/2011 20:04:05]其實屋企係好多鞋既,但著黎著去又係果幾對.點解呢?真係又舒服又靚既唔多咯.所以近年買鞋,都係以舒服為原則,所以5號腳都會買6號,貪鬆d呀.
    [SaLLy回覆09/26/2011 15:00:42]可以稱妳做鞋后了!!haha!!我每次去街都會睇鞋仔,不過老公話如果我買的話就要諗下屋企掉邊對好,因為冇位擺XDDD
    [版主回覆09/26/2011 13:20:07]我前日呢.... 都掉咗成十對鞋, 有d太舊同冇乜著或者著得唔舒服, Bibi隻腳又死咁大, 所以都要掉. 只著過一次又仲好新但唔啱腳既, 就連鞋盒於出垃圾房啦.

    回覆刪除
  4. 嘩!買咁多鞋有排著呀!
    [版主回覆09/26/2011 13:18:24]係呀, 起碼著到出年.

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2011/9/26 中午12:30

    買咁多鞋著唔切囉!
    [版主回覆09/26/2011 13:18:10]Hehe... 所以咪收手咯.

    回覆刪除
  6. 我都要買平底鞋呀.
    [版主回覆09/27/2011 08:49:33]Union好多架, 入面仲有墊既, 會舒服d.

    回覆刪除
  7. 菠蘿叉燒包2011/9/27 中午12:09

    我唔覺得肉酸呀.
    [版主回覆09/27/2011 12:43:52]除非你抱緊虎頭啦, 如果老婆包拎好多野, 而包包你又唔幫手呢.... 實俾我地廣大市民啤c你呀!

    回覆刪除
  8. may姨o係我心目中係一個好冷靜嘅人,但係居然o係3日買左8對鞋......
    [版主回覆09/27/2011 22:23:42]我仍然好冷靜架.... 好冷靜咁去碌卡吖麻.... 一d都冇手震架! ^ ^

    回覆刪除
  9. 女性的強項果然發揮得淋漓盡致^0^。
    [版主回覆09/28/2011 09:00:40]你終於都知咩係我強項啦!

    回覆刪除
  10. 自從唔使出去番工見客之後極少買鞋, 唔係唔鍾意, 係成日買左番黎覺得唔好著(貴同平都有), 結果著黎著去都係果三幾對, 所以通常著到爛或者好舊先買~~~不過我都好鍾意睇鞋, 成日去鞋舖運吉~~~
    [版主回覆09/30/2011 11:38:58]所以呢.... 我試過著過一對鞋係舒服既, 一連買咗同款幾色幾對咯!

    回覆刪除