2011年9月29日 星期四

粉掌的秘密

阿仔房有一盆粉掌,有日俾我發現佢有朵花截斷咗.於是我就拎咗佢出黎研究下啦.



 
我初初只係好奇,相睇下呢d花有冇花粉既,用手指掂下,好似唔多覺喎.

再輕輕咁整彎枝花芯,好似有d裂痕喎...




再睇清楚d,嘩嗄....
原來佢係由好多朵花仔組合而成架喎,每一粒小圓點既週邊,係有四塊花瓣仔咁既平面接合既,咁多朵花加埋呢,就係一個圓柱體既密鋪平面啦!




如果大家睇得唔清楚既話,可以一隻手指按住Ctrl制,另一隻手轆下隻滑鼠中間果粒可以滾動既制,就可以放大呢幅相黎睇啦.



真係大自然既傑作呀!

9 則留言:

  1. may may 多左日假, 有乜搞昨呀
    [版主回覆09/29/2011 11:23:46]好擔心呀.... 阿仔今日黃昏機架.... 佢要趕轉機去NZ睇欖球架.... 仲有, 最煩既係預咗仲有今日, 佢仲有功課未做晒架! 要我聽日自己去頂.... c得啦.

    回覆刪除
  2. 哦!原來係咁,多謝分享.
    [版主回覆09/29/2011 11:23:59]^ ^

    回覆刪除
  3. 有money 有時間真好, 可以坐機去睇欖球 ^^, 早知有今日, 就早D做晒功課佢啦 ^m^
    [版主回覆09/29/2011 13:38:37]係阿仔七十歲既生日禮物黎架. 但機票要自己買, 佢d仔又搞錯, 搞到我兩次機票, 罰咗幾千蚊, 真係淨出豉油都點乾佢.

    回覆刪除
  4. Moonwalk Kitty2011/9/29 中午12:56

    個掌唔係花,柱上面果D先係...咪好似聖誕花咁?
    [版主回覆09/29/2011 13:35:55]真係好持別, 我從來都冇認鑋睇過佢.

    回覆刪除
  5. 小丸子老婆2011/9/29 下午1:12

    原來係咁架...... 可能係冷知識wo!!!!
    [版主回覆09/29/2011 13:35:16]呢d係觀察結果黎.

    回覆刪除
  6. 原來係阿仔老伯生日
    [版主回覆09/29/2011 16:28:40]佢仲係好似o靚仔咁既, 跟得我多呀!

    回覆刪除
  7. 真係好細心呀,不過,靜心細看,有時真會讓人眼前一亮,得著良多的呢!
    [版主回覆09/29/2011 20:54:13]如果冇望真d, 真係會唔知架.

    回覆刪除
  8. 真係好精細!
    [版主回覆10/01/2011 08:30:30]下次可以近距離接觸紅掌之類既植物, 就要細心d睇真d啦.

    回覆刪除
  9. airnote bridal atelier2011/10/2 晚上10:46

    好強既眼力啊~~~~
    [版主回覆10/03/2011 09:03:52]有幾強呀? 你地都會睇到架, 只係冇留心之麻.

    回覆刪除