2011年9月12日 星期一

中秋水果靚

中秋佳節,朋友送我大梨子,爽甜多汁!




嬸嬸幫我選了一隻柚子,教我認住呢個三角嘜



想佢甜呢,要皮有d黃喎.



最好柚身要扁d添.



開出來汁水豐盈,味道甜美,雖然比平日漲價了,但人家都要過節麻,多付幾圓,檔住可以開開心心過節,大家都可以共渡佳節.

7 則留言:

  1. 我媽媽話買呢隻牌子最好呀!
    [版主回覆09/12/2011 09:08:11]又平又靚.

    回覆刪除
  2. 祝你一家中秋節快樂 !!
    [版主回覆09/12/2011 15:55:01]你都要開開心心咁過節喎!

    回覆刪除
  3. 博師奶Mrs.blog2011/9/12 下午3:26

    祝你們中秋快樂, 開開心心,又有口福啊~~~ ^-^
    [版主回覆09/12/2011 15:54:45]大家咁話啦!

    回覆刪除
  4. May姨 中秋節快樂!
    [版主回覆09/13/2011 13:48:51]今年雖然冇同Bibi一齊過節, 但我同爸爸都有得早放, 去咗荃灣拌檯腳, 都算係咁lu.

    回覆刪除
  5. 昨日去百佳睇過...原來日本的水晶梨真係貴到飛起...兩個一盒都要百幾蚊..嚇一跳呀...
    [版主回覆09/13/2011 13:47:27]其實有好多水果都好合時同好味既, 唔一定要食貴價貨. 就算呢種梨咁大個, 係中環都口係賣十五蚊唧, 我食咗啦, 都好好味, 又夠甜.

    回覆刪除
  6. happy belated mid-autumn fest sis ~~~ wish u had a good one!
    [版主回覆09/14/2011 08:54:31]明知Bibi唔會返黎既中秋節, 反而樂得輕鬆. 唔駛擔心佢幾點返, 又知佢係安全既地方, 所以我就好安寧.

    回覆刪除
  7. 我好耐冇食過柚子喇!因為我老公唔鍾意食..
    [版主回覆09/15/2011 23:09:57]椂柚如果好味, 就好好食既. 第日你食唔晒, 我黎幫口!

    回覆刪除