2011年9月10日 星期六

生日禮物2011

我屋企就從來都唔會同我慶祝生日既,多謝大家既厚愛,今年都得到好多祝福.係呢度,我要衷心多謝咁多位有心人.

呢份係我今年收到既第一份生日禮物,踏入八月冇耐已經寄到我手.




好靚既手作卡,係當時既準媽媽桃子送俾我架!佢驚生咗阿B之後會唔得閒,所以八月一到就托差叔叔寄俾我啦.仲有一枝潤手霜添.最近秋風起啦,睇怕都要為雙手預備一下啦.




未幾,Fiona又寄來了她的心意:




咩黎?




係自鈎萬子夾容器及彩色雙腳釘,仲有一塊橡皮添!
呢兩個月,我多咗好多塊絕版橡皮....好多謝大家同我分享,令我存貨充足!




呢本食譜書,我早就係圖書館借過返黎,真係有料到既,實在有收藏價值,所以我屈Bibi用佢果張獎學金書券買俾我.




阿草寄黎既奸笑熊仔,佢話順便賀埋Bibi中學畢業.





同事知我鍾意試新野,




送我呢盒火腿芝士味百力滋,真識做.




多謝兩位好朋友,精心安排溫馨生日飯,仲有手作藍莓乳酪蛋糕添!



呢d閃星星,真係令到個蛋糕生色不少.




餐廳的侍應好好人,細心取出結他形打火機,為我點上蠟燭.




許個願就可以切蛋糕lu!



嘩!真好味,我會好好記住呢種味覺回憶既.




多謝你啊,Ann!

P.S. 我地果晚既飯局設在屯門既"匠",佢地不單幫忙收埋同雪住個蛋糕,仲提供食具等你地慢慢食,如果人少少,大家都可以考慮下黎呢度食.仲有:佢地既湯底好夠滾熱辣,呢d係我食湯麵既終極要求黎,如果你地都鍾意d野夠熱既,就啱晒啦!


15 則留言:

  1. 個蛋糕好靚啊~~~~
    [版主回覆09/10/2011 09:01:14]仲好好味添!

    回覆刪除
  2. 朋友對你非常好,好多禮物和蛋糕好靚呀~!
    [版主回覆09/10/2011 10:10:20]都冇乜話邊個對我唔好既.

    回覆刪除
  3. may may 又大一歲啦
    [版主回覆09/10/2011 11:57:47]爭d唔記得自己幾歲架啦! XD

    回覆刪除
  4. Happy Birthday to you.
    祝May姨日日都o甘happy! 最緊要身體健康!
    [版主回覆09/10/2011 11:58:17]做咩你仲唔升級呀?
    [版主回覆09/10/2011 11:57:12]承你貴言!

    回覆刪除
  5. good good good
    [版主回覆09/10/2011 17:49:57]^ ^

    回覆刪除
  6. crabtree/.\ 我覺得好臭XD 天生對氣味太敏感
    [版主回覆09/10/2011 18:38:09]哈哈哈....第日你大個女,有人送d咁野或者你抽獎抽到d咁野返黎,我相信你d親友都唔介意你過檔俾佢地既. 我屋企呢...用得最狼果個係爸爸,佢用好大pad架(冬天果陣).

    回覆刪除
  7. 收到咁多禮物,實好開心啦~
    [版主回覆09/10/2011 22:46:06]咁就冇理由唔開心既! ^ ^

    回覆刪除
  8. 一年一度又中秋, 人人快樂冇憂愁;

    雲淡風清圓月夜, 舉杯共賞月當頭.

    祝你佳節愉悅! 謝謝分享你的快樂生辰!
    [版主回覆09/10/2011 22:45:47]你都要開開心心過中秋喎.

    回覆刪除
  9. belated happy birthday sis ~~~ ^^
    [版主回覆09/11/2011 08:14:53]Thx! 反正八月既飯局一路食到九月尾既, 都冇乜計咯.

    回覆刪除
  10. 生日快樂~我都好鐘意有人同我慶祝生日ga~
    [版主回覆09/11/2011 14:03:48]咁就梗係有人關心好過冇架啦! ^ ^

    回覆刪除
  11. 補祝你生日快樂, 身體健康呀. ^^
    [版主回覆09/12/2011 15:56:54]做咩你小咗個"小"既?
    [版主回覆09/12/2011 15:56:18]你都係呀, 至緊要身體健康!

    回覆刪除
  12. May 姨, 補祝妳生日快樂, 身體健康, 最緊要日日都開開心心 !!

    祝妳一家中秋節快樂 !!
    [版主回覆09/12/2011 15:55:53]有你既祝福, 就幾時都開心啦.

    回覆刪除
  13. 遲咗少少.......Happy Birthday & 中秋快樂呀!
    [版主回覆09/13/2011 19:01:05]今日仲可以追月, 唔遲, 唔遲.

    回覆刪除
  14. 有冇收切餅費呀
    [版主回覆09/15/2011 23:12:08]冇掛.... 我冇睇過單喎! 唔知係咪佢地唔記得收呢?

    回覆刪除
  15. May 姨,遲來既祝福,希望你唔介意,照單全收啦 :)
    祝你日日開心!Bibi、爸爸更加錫到你燶!發掘多 D 新事物同我地分享!!生日快樂!!!
    [版主回覆09/19/2011 21:13:54]Thank you!

    回覆刪除