2011年10月8日 星期六

奶茶香@蘭芳園

專登黎呢度食早餐,想試下佢既奶茶正唔正.係口腔未受其他食物污染前,試一口先!

唔~,都夠香,但未夠滑,可能奶放得唔夠.呢杯野,冇落糖都唔難飲,即係合格.



四維都貼晒報導,出名撈丁,可惜我n年前黎食過,覺得雞扒撈丁好油,not my cup of tea.




我點咗火腿通粉,睇下佢用邊款.都係普通茶餐廳細粒光身通粉,冇乜特別.




腸仔煎雙蛋,有冇搞錯呀?兩隻蛋都打到穿晒既!




檯上仲有張咁野,都幾串下.




因為想試埋佢既奶油豬,同睇下茶走會唔會好d,所以我去多次.

本身包底係軟豬黎,並不是硬豬仔包.但一樣烘得香脆,入面搽既奶油都夠,上下都沾到,算ok.



呢塊吉列魚柳,算唔錯架,皮唔厚,又新鮮熱辣,食到最尾果啖都係熱既.今次隻蛋冇穿啦,不過pad沙律醬駛唔駛咁大pad呀?根本用唔晒架,咁咪晒野咯!




我今日試咗茶走,都係普普通通.冇辨法啦,沖茶果位只係十零歲既哥哥仔,都唔可以要求太多咯.

 

8 則留言:

  1. 呢間餐廳的嘢食都算好好呀!
    [版主回覆10/08/2011 13:13:39]奶油豬都幾好.

    回覆刪除
  2. 四眼妹露比2011/10/8 下午5:36

    我唔飲奶茶架!
    [版主回覆10/08/2011 20:10:46]咁食奶油豬啦!

    回覆刪除
  3. 中環地庫果間係唔係呢間?
    [版主回覆10/09/2011 09:10:12]唔係. 呢間係斜路上既街市架. 地庫? 有間地庫既咩? 你誁昭隆街賣熱狗既永樂園? 果間野衛生好差, 除咗熱狗之外, 我食親都出事架.

    回覆刪除
  4. u should try their "蔥油雞扒撈丁" ~ ^^
    [版主回覆10/09/2011 09:07:59]就係試過, 油淋淋架.

    回覆刪除
  5. 沙律醬咁多我岩岩好XD 我根本就係食醬XD
    [版主回覆10/09/2011 21:19:17]你就梗係啦, 大把quota....

    回覆刪除
  6. 奶油豬最好味!!!
    [版主回覆10/10/2011 10:20:24]我都係咁話呀!

    回覆刪除
  7. 菠蘿叉燒包2011/10/10 中午12:06

    行過見到門口d 人, 已經唔想入去......
    [版主回覆10/10/2011 13:14:16]食晏時間, 真係咪制呀!

    回覆刪除
  8. 香濃奶茶...我就諗起大埔墟嘅茶餐廳...正!
    [版主回覆10/11/2011 09:59:27]其實香港有好多靚奶茶, 係第二度冇架. 雖然有好多鬼都飲唔慣咁濃既奶茶, 但亦都大把識貨既, 曉整返杯架.

    回覆刪除