2013年1月3日 星期四

2012聖誕禮

今年又大豐收啦! 無啦啦有個客送咗兩部ipad黎俾阿仔同另一同事。咁啱佢上年聖誕飯局,已經抽到一部,佢話多一部都冇用,要我考慮要咗佢。人地都冇應承,佢已經拎咗黎我個位講Merry Christmas啦,咁點好意思架?




好啦,我就將同一個客送俾我既禮物送俾佢,就當同佢交換,等佢可以送俾阿媽,當係trade咗啦。



多謝Eunice送我新產品,一個May字口金呢!



呢個蛇年日曆,都好實用。



轉個頭收到呢封感謝狀,都算係聖誕禮物啦!



去華府抽返黎既金莎。


仲又食又拎既賞賜



用咗48隻蛋焗出黎既千層糕,我分到四分一底,切開卅幾份俾大家分享。小吃多滋味呀!




朋友借D意入餅店買俾我既曲奇,大家出黎食飯咪算咯,搞咩鬼唧?




教會既鬼佬朋友親手焗製既Carrot Cake,阿仔話我知,鬼佬之前問過佢,話前年送蘭花,舊年送Mrs. Fields,今年想送D特別D既野俾我,點好喎? 我阿仔話: 我阿媽係非一般既阿媽黎,所以佢就泡製咗呢個大蛋糕醒我啦。據聞,佢做既呢款蛋糕係出名好食既.

 



大家一睇,都驚好甜。有人話我要一小塊就夠啦,點知後來仲主動添食。



仲有呢套雪糕火煱,咁大陣象,要多D人先可以食到喎。




又收到兩盒貝殼朱古力,呢盒係最大既聖誕版。



由細食到大,我只叫佢做貝殼朱古力,冇留心佢係咩東東。



原來背後意義重大架,據講呢種朱古力係支持Project Seahorse,用於保育瀕危既海馬。想知多啲呢,可以去呢度睇睇: http://www.guylian.com/en/project-seahorse/about-project-seahorse/



如果唔係人地又送埋呢盒黎,我都唔知D海馬仔都有獨立包裝款式既,咁大家可以考慮下買佢黎放全盒啦。



同事送的好味曲奇



阿仔問我要咩? 我早就諗定要塊鉆板,佢一聽就話: 邊有人聖誕節要埋D咁騎哩野架? 只要係我想要既野就得啦,一於去買啦。買完佢叫我返去用花紙包好佢喎,我話唔駛啦,連袋都可以慳返。但佢話聖誕禮物唔包點得? 你唔包我包架,你俾花紙同膠紙我啦。咁好啦,費事佢又浪費包裝物料,我就用包酒果D雪梨紙包起佢啦。






聖誕樹古古力,聖誕節收古古力仲多過情人節




小妹妹送既鹿仔,可愛到極。




入面係三塊朱古力黎,我地一家三口,一人一塊,唔駛爭。



另一次食晏時,朋友送的.



唔拆都知,係Crabtree曲奇,今次係choco chips,好味喎!



 

仲有班青衣送我既潤手霜,Bibi話借黎睇下吖,跟住逐枝開黎聞下喎!

 



小麻雀送我既古古力,人地D字就梗係靚我好多啦。




隔離位知我師奶,醒我一包乾菌。



 

迪迪尼既古古力


 


小巧的吊飾,我掛咗係電腦度,日日對住.




手作卡也有








 



日本朋友的速遞,剛好24號收到




還有給Bibi的利是



這份禮物的包庄袋上既和風小免,很適合用來製印章呢!



另一小妹妹怕我收得太多糖果餅乾,所以連健康食品也有。

 

最睇得起我既師奶,送咗份大件事黎,我需要枝指路明燈,但要由bb班開始學起.



呢盒Shortbread包庄好正,入面係兩包,細細塊既,仲係兩款口味添.




有機古古力
 


 
 

琪兒做的蛋糕,我同Bibi當宵夜瓜分咗.


 

同事做既玻璃曲奇,我一啖都有機會食,就入晒Bibi既長頸樽啦,唔怪得我上咗床之後聽到外面有膠袋聲啦。




爸爸買既瑤柱,呢樣夠實際!真係好過買紮花。
 
 

估唔到過咗聖誕新年仲有禮物收:

仲有溫暖牌雪人餅餅同咕咕力



同埋保我全年無憂既杏蜜潤唇膏

3 則留言:

  1. 真係好豐富啊!
    [版主回覆01/04/2013 11:40:30]有得食, 又有得玩.

    回覆刪除
  2. 全部聖誕禮物好正呀!
    [版主回覆01/04/2013 11:40:15]

    回覆刪除
  3. 禮物大豐收, May姨又最愛與人分享, 你身邊的人都大受惠喔
    [版主回覆01/04/2013 12:23:20]基本上, 大部份食得既, 一拆都冇晒咁滯架啦.

    回覆刪除