2014年11月14日 星期五

Banana Crepes

俾我買到呢盒東東,都算緣份。雖然佢係我屋企樓下既DSC就買到,但我好少入去逛既。



話說有晚我買咗盒返去,Bibi食過後激讚。我第二日就走去買多三盒返屋企。




萬聖節嘛,我咋一聲又分晒俾人。檯面得返一小包,我知會令人好失望,放工又再去入多四盒貨。



又再拎多幾盒走,咁Bibi咪冇得食?好,再買過,貨架上剩低既幾盒都俾我買晒啦。



同朋友食飯,帶一盒去,一人幾小包就分晒。印印姐姐醒呀,一睇個品牌就知係佢家鄉貨。



個個食完都話正,仲話十零秒就KO晒,真係冇介紹錯。



一小包入面有三件既



輕脆好味,有濃濃香蕉味。老老實實啦,佢應該係人工味道黎,自己整過香蕉糕都知啦。



但係,佢真係好好食,我係會堅持自己啪晒一包,唔會同人分既,要食你就自己拆一包啦!

沒有留言:

張貼留言