2014年11月26日 星期三

孝道

孝道,係中國人既美德。




早前跟外藉友人飯聚,互通近況。



一個單身大男人,獨力照顧年邁及剛抗癌成功的母親,煮飯打掃、陪伴往返醫院,樣樣親力親為。



實在是體驗孝道的真實版



難得兩母子可以一起出來吃飯,召不到的士,一段地鐵旅程,己夠艱難。我訂了他們最愛的夜上海,雖然伯母胃口不佳,吃得不多,大家亦陪她少吃一點,好讓她覺得自己可以全程參與,由頭盆至甜品,沒有少吃一口,滿足愜意。



這次聚會之後,我做了這個印章。



或者他日可以用這個印章,做一份小禮物送給他。

P.S. 第二日,Bibi想搵張草稿紙,我隨手拎咗呢張試印紙俾佢用。佢一接,異.....咦....,想洗我腦咁喎!

4 則留言:

  1. 如果你遞張印上孝道兩個字嘅紙俾我,我都會咁諗架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaka.....係佢諗多咗之麻。人地整黎做書籤架咋。

      刪除
  2. 回覆
    1. 睇怕你屋企果位靚女俾張咁野你, 你都會咁玩佢。

      刪除