2014年11月13日 星期四

太湖大閘蟹餐

5/11,朋友吹雞話去佢屋企打邊爐,點知最後變咗出街食大閘蟹。



臨急臨忙,求其搵間近近地既,放工去。終於我地去咗呢度食,菜式都唔錯。話就話$568一位,但其實拎住呢張優惠券係買一送一既,咁即係連加一同茶錢都係三百蚊鬆D唧。





一個餐有兩隻蟹,我地五個人去,叫咗兩套,送兩套,都有八隻蟹啦。自行加兩碟餸,再追加一隻小籠包同一碗薑茶湯丸,咁就差不多夠食啦。



先黎既燒腩仔同叉燒,相當有水準,尤其叉燒,果然係招牌貨。12粒燒腩仔同8件叉燒,剛好一人有四件。



雪影明蝦球,普普通通,賣相可以。



蟹粉小籠包,都有湯汁既。部長驚我地一夾就穿,專登幫我地逐隻夾入碗。



四碗金湯小米燴遼參



我每碗畢兩匙都有咁多啦,入面既小米夠煙韌,遼參又夠滑溜,好食! 



熱辣辣既黑豚肉,其實唔係好多片,配菜既蔥蒜同菰菌較多。



食咗少少野暖肚,大閘蟹就上場啦。



乜唔係話九月圓臍十月尖架咩?仲係農曆九月喎,隻隻都係公黎既?好彩都好多羔。



老老實實啦,其實大家都唔係太好食大閘蟹,所以一人食咗一隻已經冇人願食第二隻,勉為其難開多隻三份食,剩咗兩隻就要打包。



間酒樓都好貼心服務,見到我地唔再食蟹,可以收起D野,先上龍躉扒。估唔到呢味咁正,我食蟹果陣冇乜點到醋,就拎D魚黎點,果然仲好味喎。



跟住上米湯豆苗,清清地。



最後上湯丸



同鮮果盆,大家都好夠飽,又唔會食到漲住。



埋單果然係三百零蚊一位,大家有興趣既,可以去試下。



如果冇優惠券點算?可以訂檯時搵方小姐,即係琪琪,問佢如果冇優惠券,可唔可以俾你食大閘蟹餐既優惠,佢或者可以同你地安排架。

4 則留言: