2014年11月3日 星期一

新加坡臘腸,你試過未?

屯門開咗間幾大下既阿信屋,又去尋寶先!

見到有新加坡臘腸,好奇就買D返黎玩下。




佢地既卓頭係酒香臘腸,我買咗三包唔同味既: 女兒紅、高粱酒同茅台燒酒味。




女兒紅$23.9,一包四條,加咗鯷魚醬,蒸熟之後酒味唔太重,算係偏瘦既臘腸黎,蒸完出黎一D都唔肥,咬開亦冇油彈出既。唔太咸,亦不會好似中國臘腸咁硬。




呢包我買俾隔離位好同樹試下既,我拎黎當萬聖節禮物送俾佢。





但係點解叫佢做鴛鴦臘腸呢? 又唔係有埋膶腸。



嬸嬸平日對我咁好,我梗會俾包新野佢試啦! 




茅台醉雞碳燒加瘦腸$26.8,聽個名幾勁呀。呢款係雞肉做既,我細個果陣都食過臘雞,唔知雞肉臘腸咩味既呢? 豬肉做既都偏瘦架啦,今次仲係加瘦,應該唔慌油得去邊啦。




呢款可以考慮送俾印印姐姐試下。

6 則留言:

  1. 我見新加坡朋友愛吃香港臘腸喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港既係正宗傳統風味,新加坡出既,又有佢地自己既特色。

      刪除
  2. 華~~又真係無試過新加坡臘腸喎~~~下次黎香港買黎試下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 759D野轉個頭就換畫, 成日都唔返貨既。但係我地食開廣東臘腸既,就唔多慣呢隻味,貴D都係去買榮華食啦。

      刪除