2014年11月18日 星期二

粉掌可易種呢!

這是阿仔房入面既粉掌,我幾年前叫人幫我用$28買既。一年四季長期開住三兩朵花,總之就謝一朵、開返一朵啦。




唔知係咪因為我放咗D南瓜子殼係泥面,就激發起佢既潛能,同我開枝散葉,長咗好多小分枝出來。




我之前冇理佢,真係越長越大,後來仲變成幾棵個體戶添。


今次我就剪一棵細細既芽仔出黎,見唔見隔啦底有一小粒凸出黎既野? 




係根黎架,只要浸水,佢好快就會長長架啦。費事開咁多個樽啦,去辣椒姐姐度借宿幾宵先啦。




過多幾日,條根長返D啦。


中間既芽仔都開始發啦



你咪睇塊主葉咁醜樣,佢地仍然會健康成長。



睇下,第二塊葉就標出黎




條根再長D,就由得佢浸住水,養住先。到佢長多D根,就可以上盆啦。



呢棵係我早前分枝種既,都好健康。



睇下最底果度


已經再長多幾株出黎



咪睇少呢D阿B呀,佢地第日長大咗,就會自己長一朵花出黎架啦。



咁即係隨時一盆有幾個頭啦。


最新消息: 就係我貼呢篇網誌當日,佢竟然爆咗個花蕾呀!!!!

3 則留言:

  1. 我成日覺得佢好難種ga 睇完你寫 又有啲啲信心 hehee~~~ 咁等佢開花耐嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁鬼懶,唔多理佢地既,點知又會生得唔錯。雖然我間唔中好多日都唔記得淋水,佢地都冇乜投訴,只要我淋返水,佢地就啋返我,冇隔夜仇。

      刪除
    2. 今日有花蕾啦! 我都係忙咗半日後返公司先睇到咋!

      刪除