2014年11月21日 星期五

熱爆蕃茄飯

網上瘋傳,熱爆蕃茄飯,問過D朋友,佢地大多話味道都唔差。



既然咁鬼簡單,等我都黎試下。我比較貪心,買咗好大隻既蕃茄。



記住要認真D去洗外皮,去咗蒂,仲要係茄皮畫十字。



同平時咁程序去洗米,怕太濕可在放米水時略扣減少少,加上鹽同黑椒粉。再將蕃茄扒轉放入去,加少少橄欖油就可以照平日咁用飯煲煮飯架啦。



但我屋企係喜歡蒸飯既,所以我就用咗個有蓋既不鏽鋼兜去整,又貪心,加埋超甜粟米粒,增加口感。



一早起身蒸落飯就可以去梳洗啦,半個鐘後就搞掂。我話俾Bibi聽呢個就係近期熱爆既蕃茄飯啦。點知佢話: 一睇個樣就知唔好食啦。 



咁話時話,我初初都好有戒心,白飯加蕃茄咋喎!

但煮好之後,壓爛個蕃茄,同D飯撈勻咗,就食得架啦。



只要調味得宜,都幾清新既,唔覺寡淡。間中換下口味都唔錯吖。

喜歡素食既你,或者都會鍾意架!

10 則留言:

  1. 熟蕃茄有抗癌功效,多吃無妨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳水慳力,豐儉由人,懶人首選。

      刪除
  2. 回覆
    1. 既維持佢簡單既原意,亦做到豐富口感,較易令人接受。

      刪除
  3. 我媽都係蕃茄加粟米咁整呀~唔寡呀好正呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中食下都幾好架,尤其你成日豪食,俾腸胃休息下都好既。

      刪除
  4. 呢排真係見到好多人FB整蕃茄飯, 我媽就會整蕃茄雞飯迎合我地一班食肉獸

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實道理就好似我地細個食既有味飯咁咯,不過從前D反而講究好多。

      刪除