2014年11月27日 星期四

獨角仙與小青蛙

原本冇諗住介紹呢款糖既,$7包,份量唔多,在我黎講亦唔算特別。但Bibi超喜歡,最後我每款都買咗好幾包黎滿足佢。




我承認,我係有D寵佢既,都咁大個啦,已經好獨立,唔係好粘阿媽架啦。尤其佢由細到大,重來都唔會lur我買野既,如果佢依家偶爾撒撒嬌,都唔錯吖。



我知佢味覺冇我咁敏銳,佢口中既"尤其青蘋果好好味",其實係白提子黎。青蛙同小蝌蚪都係白提子味,青蛙卵就係蘋果味,入面仲有餡心添。



包裝袋後面都有可愛插圖。



食晒成包先係百五卡,所以佢食起上黎冇心理負擔,開開心心咁狂啪。不過,佢每次食到最後兩粒,一定問下我想唔想食,先會啪埋佢。



另一款獨角仙糖其實原則上我係唔會買既。點解?因為係可樂味,一切可樂做既野我都唔會食既,包括可樂雞翼。事關我曾經有超嚴重痘痘問題,戒除牛、羊肉同可樂之後,已經好返晒,所以我從此都唔會掂呢D食物。



獨角仙既幼蟲係橙味,成蟲先係可樂味。



我地都養過獨角仙,呢頭近山,季節啱就易碰到。佢地既幼蟲係好肥大既,真係有我手隻手指公咁粗架。



日本零食,一向可愛,賣得咁平,就好似走咗去學校既零食部咁。




後生女,一定鍾意架!

4 則留言:

  1. bibi好可愛呀~仲係好似小朋友咁~
    唔怪得d人話生女好啦~仲咁there媽媽~(我自己都係~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當然想佢嗲我啦,雖然佢外表女兒氣,但實質係男仔頭黎。佢阿媽我反而係一個有把細路女聲既阿蟬,電話上仲可以呃到好多人。

      刪除