2015年5月13日 星期三

香蒜帶子蒸豆腐





Bibi難得係屋企食飯,咁我就整返碟靚餸佢歎下啦。

所謂無氈無扇,神仙都難變。冰格有日本帶子,又有百福豆腐。咁我就發揮下急就章既本領啦!

材料: 豆腐一盒、急凍帶子十零粒、蒜子

好老實,d帶子我係直接係冰格拎出黎,沖走晒d冰就用啦,係冇調過味既。

蒜頭切片,係鑊度放油,油熱就爆下d蒜片,煎到燶燶地,畢起d蒜片,又裝起d蒜油備用。

豆腐切開六件排放碟上,先蒸豆腐。豆腐熱咗,會出水既,倒咗d水先。鋪帶子係面,再加埋d蒜片係上面。

加蓋,再蒸六至八分鐘。拎出黎,泌走d水,淋d蒜油係面。食時自行加d豉油就得啦。

好味到呢.....,都唔係我誇口,真係正架!

做乜唔加D蔥? HEHE.... 我唔多食蔥既。

6 則留言: