2015年5月15日 星期五

金龍茶餐廳

清假天,獨自去置樂花園食早餐兼買餸。

早就吃過這兒的新鮮出爐菠蘿包,今日就入店內吃個早餐吧。




價錢跟一般茶餐廳差不多,食物款式亦無甚特別。



所謂咖喱套餐,似乎好似車仔麵咁,放D料上去加汁就算。



我點了B餐,雪菜米。配料有杰杰的獻汁,米粉質感與整體味道正常。



多士、煎蛋一般,但咬一口腸仔,好像有點酸味。



奶茶用厚厚的杯盛載,水平之上。但我應該不會回頭了,還是偶爾到這兒買個出爐麵包吃吃算了。



店旁一間長龍豬肉店,我吃早餐前人客大排長龍,吃過早餐後,人龍仍長。我買了菜,正想買肉時,人龍仍沒有變短跡象。



有三位員工處理店前業務,肉檯後還有其他員工負責把原隻生豬解體。



店員都很年青,三、四十歲。服務細心,會聆聽客人需要及要求,亦會削走多餘肥肉再量重,難怪門庭若市。

肉買回家烹調,品質尚佳,下回再去買菜,一定會再光顧。

6 則留言:

  1. 唔知啱唔啱,做服務行業要找些年輕的,生意必定會比老舊一派好,不過質素也必要注意到。
    再,茶餐廳盛啡、茶的杯子,在十多年前已有許多轉換了金屬保溫杯,初時我不接受,但後來卻發現這一轉變實太聰明之舉!
    哈哈…除了保持熱力,年中還慳不少買杯錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕杯野唔夠熱,敦到暖笠笠先飲仲衰。保溫杯除咗冇咁易爛,另一個好處就係杯餐飲唔駛後上,單都易跟D啦。

      刪除
  2. 依家氣溫高,食物好易變壞,尤其係啲腸仔,解咗涷賣唔晒,分分鐘變質!26蚊一個早餐算抵食架喇,雖然照睇成本最多咪最多7-8蚊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人工同鋪租都好重皮既,生意認真難做。

      刪除
  3. 廿幾蚊早餐,可能好快都無.最低時薪,都加到$32.5...

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣樣都加,都冇計架啦。要減既話,就會係通縮先有,即係大圍環境更差,大家都唔想啦。

      刪除