2015年5月21日 星期四

兩款薯片

雖然熱氣,但係薯片可算是最受大家歡迎既零食之一。





除咗係零食店買,有時我都會訂返黎。



呢隻香草薯片,又俾大家一點點既新鮮感。



另一款,係日本芥末口味。


我其實好喜歡選Wasabi味既食物。






開出黎大家分吃,就好易冇晒。




8 則留言:

  1. 我通常兩個禮拜食一包薯片減壓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就冇你咁狼,開一包,食兩片,跟住分晒佢就算。

      刪除
  2. 我都好鐘意食薯片~~真係越無益就越好食~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 出咗咁多新味,間中都要買黎研究下架麻。XD

      刪除
  3. 近幾日咁少寫blog既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企裝修呀,想唔甩卜都唔得啦。

      刪除
  4. 薯片我好少試新款呢!食來食去都係卡樂B出嗰幾款~~ XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時呢,都係Chio既日式芥末最好味。但我最斤食過冇基因改造日叿薯片,都好正。

      刪除