2015年6月1日 星期一

茶木

又一次冇約定既約會。

話說我攞咗星期一既假,同裝修師父訂完鋁窗,又揀咗D瓷磚等物,分手剛好十二點幾。一睇Whatsapp知道Bibi都放假,就同佢一齊食晏啦。

佢帶咗我去尖沙咀H8 12樓既Bel Cibo。




佢食黑毛豬



我就食鱸魚



食完見天氣麻麻,又大雨,咪走去茶木食個甜品先咯。唔駛等位,一去到就有卡位,但卡位入座時間得個半鐘即唧,我地又唔係談咩心,夠架啦。



呢度出名既甜品係吐司,搵咗呢個哥哥做代言,比較失敗,因為Bibi都翕唔出佢個名。好似係關楚耀掛?



都仲有好多其他款式既



我個嘴已經俾大家寵到尖晒架啦,如果食cake又唔駛黎呢度啦。



所以我都係選擇叫招牌貨。




好大份呀! 好彩我地選擇兩份食咋,一個人點食得晒呀?

好脆、好甜,想唔肥都幾難!

8 則留言:

  1. 係呀佢係關楚耀呀~~~叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾怕男人化行晒裝咁鬼明顯。

      刪除
    2. 都幾怕男人化行晒裝咁鬼明顯。

      刪除
  2. 見係冇蒲頭, 以為已經裝修好添

    回覆刪除
  3. 哈哈,你又為食又嘴叼,我一早知啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計, 俾人縱咗幾十年, 想唔嘴叼都唔得。

      刪除