2015年6月9日 星期二

隆輝茶餐、膳心

呢間位於屯門置樂花園既茶記,係D街坊帶我黎既,都算老字號架啦。



屈咗入去既地方,我實唔會曉自己黎。



早餐價錢同外面差不多。



我最鍾意冇面包糠既煎豬扒架啦,蛋亦煎得及格。



朋友食餐蛋米,我最唔鍾意叫呢味。



杯奶茶都可以,夏天黎整杯凍奶茶都應該幾正既。



在座既都係D熟客街坊,聽D侍應同佢地既互動就知架啦。



或者第日可以帶爸爸黎食下,俾埋餐牌你地睇下啦。








跟手去買餸,又黎呢間豬肉店買野。



原來呢頭仲有間好野,真係好多野賣。



我已經拎到死死下,見到都買唔到啦。








唯有紀錄在案,第日再幫襯啦。

2 則留言: