2015年6月3日 星期三

大維修

沒完沒了既屋苑大維修,終於都差不多到尾聲。擾擾攘攘咗幾年,投完標,定到維修項目同大方向後,又有一批人出黎搞事,想推翻個業主立案法團。中途又流會又再定日子開會,又出禁制令,先可以開到工。

好啦,最後人地搭棚開工,又有異見人仕搵人黎搗亂,阻止工人開工,搞到成日要驚動警方出動。


















大家都知就咁噴野係外牆面,再油靚佢,係唔可以維持好耐既。但既然一早決定咗係咁,就要繼續架啦。每次開會都有通告既,鬼叫你地唔一早去反對咩?



先油灰色底油,
再油白色,然後先到粉色系面漆。



我地大大話話十座樓,每座44層,一層八個單位,3,520戶,真係人多口雜架。



做得呢d工程,就預咗要長時間忍受開唔到窗既日子。










屋苑樓下既遊樂設施都要暫封




平台就好似地盤咁,長期有棚加搭建






睇住d樓一座座咁完工,我地都好開心既。





真正開工到完成,都花咗年幾。



大家就係咁忍住出入既唔方便,繞道而行。





唔方便既日子終於都過去,睇下小朋友既休憩處幾靚!




依家又輪到我自己屋企玩裝修啦。搞親呢d,都係要啪下驚風散架啦,實在太多因素我地控制唔到,希望順順利利啦。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係要集各方力量同我祈禱至得啦。

      刪除
  2. 裝修係好傷腦筋嘅大PROJECT,可能要搵地方暫住,又要搵啲有信譽同埋有技術嘅裝修師資。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尚幸我已經搬走咗,仲係樓上添!

      刪除
  3. 裝修真係好煩,如果唔完全搬清啲傢物,就算裝好可能都會有些甩漏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有得唔搬清架,依家D師父唔制架啦。

      刪除
  4. 點解我睇唔到圖片?得最後一張睇到咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,係喎,連我都睇唔到既?可能系統傻咗唧。

      刪除
  5. 哩D真係好煩架,但唔做又唔得喎…最緊要和和氣氣,一切順利啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望一切順利,但小插曲就周時發生。

      刪除