2015年6月5日 星期五

2015母親節

母親節,Bibi要開工。唯有遲一個星期先同我食飯啦。




佢揀咗尖沙咀既Jimmy´s Kitchen。



老牌餐廳有佢地既一套待客之道,一入門口就識得叫Bibi個名,亦會稱呼我做陳太。



簡潔既檯面同擺設,牛油厚切。餐包任選任吃,我地只淺嚐一件就算,但期間亦會有人問我們是否需要多添一件。



午餐包前菜、主菜同餐茶。




頗多選擇。


甜品可加錢點選,但我三點還有下一場,不敢放肆。



是日餐湯是蕃茄忌廉湯



我就選了雞肉沙律



呢份漢堡咁勁大,當然唔係我架啦。



我呢D冇乜配額既人士,梗係食魚啦麻。



咖啡都唔錯,唔需要加糖啦。



晚上又係食西餐,同爸爸平平地食椰林閣,忌廉湯、蒜蓉包



爸爸既豬柳配意粉,意粉係好恐佈既淋padpad,係佢先頂得順。



我既雞扒併焗帶子、薯菜


下午果餐都未落格,都係要整杯濘水



無謂監硬食,打包咗D雞扒同豬柳走。

6 則留言:

  1. 真係太耐,你唔講真唔知Jimmy 's Kitchen 仲喺度,但而家已不同以前的菜色了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地多數book中環果間,其實兩間都咁老。

      刪除
  2. 還有椰林閣,喺天水圍同元朗區嘅都執晒笠!

    回覆刪除
  3. 佢既focaccia係好正架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔夠我地係PRI屋企整既正。

      刪除