2015年5月4日 星期一

有機黑椒士多啤梨朱古力 Erdbeer Swiss Organic White Chocolate with Strawberries and Black Pepper

仲記唔記得我果篇有機蕉古力呢?


今次呢款都係同一品牌既有機朱古力黎。





我大頭蝦,訂貨時冇乜特別留意,以為自己訂咗香蕉果仁同士多啤梨朱古力唧。來貨後都冇認真留意就擺埋一邊,到拎出黎食,都仲以為係士多啤梨加藍莓呀!



係,我承認,我係盲既! 我真係食咗入口,嗒真D味道,先知架咋!



點解有少少酸同辣辣地既? 睇清楚材料,真係有檸檬同黑椒架。



好大既驚喜,可以講得上係我食過既辣味朱古力入面最好食既。



感覺好特別,好有趣。亦都唔會太甜膩,屬A級產品,冇介紹錯架。

6 則留言:

  1. 你唔講我都睇唔出係黑椒...未食過想像唔到咩味道

    回覆刪除
  2. 好搞笑呀~~黑椒加士多啤梨~~真係諗都無諗過~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你下次就要試下啦,冬天先啦,夏天唔係好季節,天氣熱,古古力唔開心架。

      刪除
  3. 一片朱古力入面 有齊酸 辣 甜 幾種味道 好豐富的味覺享受呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 值得試下架,買排同屋企人分甘同味都好呀。

      刪除