2015年4月30日 星期四

青木瓜雞腳豬尾骨湯

十蚊兩個青木瓜,反正都想煲個老火湯,就買啦。

處理木瓜,可以好簡單既,為免在削皮時,木瓜流出來的黏液粘手,我就用膠袋隔著,托起木瓜才削皮。




沖洗後就可以切開了



熟透的木瓜或者大家已經很熟悉,生的木瓜入面都會有很多未成熟的白色果核。



只要用小匙刮走果核便成



之後就可以切成大塊,其實由得它一開為二,拎去煲亦得。(你地亦可以加片老薑一齊煲)




果皮,浸軟刮囊(即內層部份要刮走)


瑤柱浸軟



豬尾骨及雞腳都要飛水(先在滾水內煮一會,再沖洗)



木瓜其實應該搭花生,可惜正好家裏缺貨,就用有機雞心豆代替算了。大家喜歡的話,可加兩顆蜜棗,我今次專登唔落既。



冷水放果皮,水滾後放瑤柱、豆豆



雞腳及豬骨,大火煲五分鐘。



因為實在太多木瓜了,煲內水位太高,唯有用碗先裝起一點湯水



才放木瓜入內



大滾數分數,就可以轉小火慢熬,水位變低就再加回剛才的湯水入去繼續煲。



煲約個半至兩個鐘,期間要撇油,最後下鹽調味即可。




2 則留言:

  1. 我覺得花生,雞腳同木瓜先至係絕配,我間中會加啲眉豆落去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁屋企冇,我又懶再落街,咪用住先咯。

      刪除