2015年4月22日 星期三

春之櫻蝦餅

呢盒名物單睇外型都殺晒




蝦餅黎,成份有蝦同櫻花蝦既



入面個盒亦都好美觀



打開個盒,入面有十包。



兩包豆豆蝦餅





豆味頗濃



櫻花蝦餅





成隻櫻花蝦鑲咗入去。



櫻花餅,成粒花花係面頭既。



呢塊就唔知係乜啦,比較乾硬。



呢款係甜蝦



都幾熱氣下,我冇樣樣試勻,我諗日本朋友都係想同我分享佢地既季節限定,春櫻既氣息我收到晒啦,多謝你既心意啊!

6 則留言:

  1. 成隻櫻花蝦鑲咗入去既蝦餅,我都係第一次見呢!

    回覆刪除
  2. 你d朋友仔真係好~~~~~成日請野你食~~
    呢個好吸引呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人麻,係客氣D既。朋友既野,你氹下我,我又氹下你,咪成日都有歡喜咯。

      刪除
  3. 日本o野d 包裝真係夠晒fancy, 收到都開心d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,眼睛先吃,隻重享受。

      刪除