2015年4月9日 星期四

昆布蒸水蛋

同事到日本旅遊,帶了一包即食昆布(即海帶)回來。我取了一些,放了丁點入口,有少許咸味。

原本打算用來煮豆腐麵豉湯的,但到取用的一剎,我又改變主意了。不如試一試用來蒸水蛋啦!

材料: 一大湯匙昆布、兩隻雞蛋

先用熱水把昆布浸發,一、兩分鐘便完成。(註:這是一隻八安士飯碗,發漲後水位至八分滿)



加少許鹽及胡椒粉,把兩隻蛋打成蛋液。


將全碗發漲昆布加入蛋液再打勻。 


碟上放少許油,把蛋漿倒入,用微波保鮮紙/錫紙/一隻大碟蓋好,蓋上鑊蓋中火蒸十分鐘,收火焗五分鐘就差不多了。


我是大懶蟲,所以直接蓋上另一煲蓋就拿去蒸了。


蒸完出來的蛋滑滑嫰嫰的,當中的昆布亦非常可口。


這可是一道營養價值很高的素菜呢,大家不妨一試,轉轉口味呢!

6 則留言:

  1. 原來呢D綠色的東西叫昆布,我還一直以為它叫海帶或海苔呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人叫昆布, 咪即係海帶咯!

      刪除
  2. wow~我真係未試過昆布蒸蛋呢~好似好好味~~

    回覆刪除
  3. 啲蛋無老到,蒸得好靚喎!

    回覆刪除